נייקי חוגגת את יום אייר מקס עם שני שיתופי פעולה מפתיעים

ובכן, לא ציפינו לזה בכלל. מוקדם יותר החודש, נייקי חשפה שהם לא משחררים אף נעלי ספורט חדשות ביום אייר מקס, אבל נראה שהמותג מבוסס ביברטון מפתיע את שרוולו! כאילו משום מקום, הסוווש חשף לא אחד, אלא שני שיתופי פעולה בחום גבוהים, ואנחנו מעבר להיפודים!

הסניקרס הראשון מיוצר בשיתוף עם הרון פרסטון. הנעל ההיברידית צבועה בכתום תוסס עם מספר צלליות מפורסמות ביחד, כולל Air Max 95 הקלאסי וה- Air Max 720 החדש והמותג, צבועה בכתום מלא חיים עם מספר סוויוז’ס זעיר שחור המשמש כלהיטי מיתוג לאורך כל הדרך. למטה קיימת יחידת כריות האוויר השמנמן של AM720, המיוצרת מיותר מ -40% פסולת ממוחזרת.

הסניקרס השני, לעומת זאת, מתבצע בשותפות עם שוק הפשפשים של קקטוס מפעל של סינתיה לו. הנעל עוברת מחדש את Air VaporMax 2019, הנעל שואבת השראה מהסיסמה “Just Do It” של נייקי. עם בסיס גוון פחם, אלמנט העיצוב הבולט מגיע בצורה של סוווש טורקיז בהיר. למטה, קיימת יחידת אוויר באורך מלא, המצוירת בגוונים שונים למראה מושך עין.

אם אתה מתכנן להתמודד עם אחד מהנעלי הספורט האולטרה הגבוהות האולטרה -גבוהות, הקשיב למעלה. ה- Heron Preston X Nike Air Max 720/95 אמור לצאת ב -15 באפריל, ויהיה זמין גם להתאמה אישית. שוק הפשפשים של קקטוס מפעל X Nike Air Vapormax 2019 יפגע במדפים ב -14 במאי, ויפיל אך ורק בחנויות השוק של דובר סטריט ברחבי העולם. תן לנו לדעת איזה זוג אתה תסתובב, ובזמן שאתה כאן, התבונן בטווח הסניקרס המלא של נייקי!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top