Uncategorized

פארל וויליאמס X אדידס סולארי גליד הוא שחרור אחד גדול יותר שמגיע החודש

התכונן לחודש יקר שכן ספטמבר מעצבת כמו להיות כאוטי עבור Sneakerheads. לא רק שני Yeezys היפועים מקבלים מחדש מחדש גדול עם זאת, פארל וויליאמס חושף עדיין נעל אחת צפויה יותר. על פי פרסום של אינסטה שפורסם לאחרונה באמצעות Sneakersnstuff, ה- Pharrell X Adidas Solar Hu Glide עשוי להיות שלך בעוד פחות משבוע!

אוסף ה- Afro Hu NMD האחרון של פארל לא היה בדיוק הצלחה שואגת – הגדלים עדיין מקוונים דרך מספר קמעונאים. עם זאת, המציגים המדהימים לא אמורים להרחיק שום דבר מהקולקציה החדשה של HU.

בספורט מבנה שאינו שונה מהגברת האולטרה, מדריך הכושר הזה הוא כל זה ביחד. האסתטיקה המסוגננת מציגה Primeknit מרקם עבה על פני החלק העליון. סגנון חסר נטול מוחלט שומר את כל הדגש על השימוש הקריר של הצבעים. כפי שהייתם מצפים, פארל בוחר למשהו קצת יותר שובה לב מהנורמה. חסימת צבע מנוצלת בכל תכונות הלוגו הגדולות של HU ללשון.

ה- Pharrell X Adidas Solar Hu Glide לפני שחרורו דרך Sneakersnstuff Paris בשבת, 8 בספטמבר. האם זה מצביע על כך שהצגת רחבה יותר מתרחשת לפני סוף החודש?! שמור אותו נעול ל- @thesolesupplier כמו גם אנו מספקים אישור ברגע שהוא יעבור.

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top