חמשת הנעליים המובילות באבא האופנה הגבוהות שמשחררות השנה

הטרנדים הם דברים כל כך מוזרים, לא? דקה אחת, משהו יכול להיות ישן ומתוארך, ורק כמה דקות אחר כך, הם הצהרת האופנה הגדולה ביותר של השנה.

בין אם תרצו ובין אם לא, טרנד ‘נעל אבא’ כאן כדי להישאר, והוא עומד בראש חמשת הסניקרס השמנמן האלה. מעולם לא היה זמן טוב יותר לחפור את נעלי הספורט של מנגל יום ראשון של אבא שלך ולנדנד אותם כאילו זה אף אחד של אף אחד. להלן בעיטות כמו אדידס ובלנסיאגה, הנה חמש הנעליים המובילות באבא האופנה הגבוהות שנופלות השנה.

בלנצ’יגה משולשת

ניתן להשיג בחבורה של צבעים מלאי חיים וכמה וריאציות ניטרליות, אפשר לטעון שבלנסיאגה די החלה את המגמה הזו עם נעלי הספורט המשולשות המקוממות שלה. בית האופנה היוקרה הצרפתי יצר נעל שנוצרת במיוחד כדי להיראות משוחקת במכוון, ממש כמו נעלי הריצה של אביך, כשהיא נועלת לרמזים עיצוביים משלושה ענפי ספורט שונים, כולל ריצה, כדורסל ומסלול ושדה.

אדידס Yeezy משפר את 700 רץ הגלים

איך כל אדם יכול ליצור רשימה של נעלי אבא אופנה גבוהות מבלי לכלול את ה- Yeezy החדש של קניה ווסט, לשפר את 700 Gave Runner? אתה יכול לקרוא להם מכוערים, אבל לפני כמה שנים אנשים שנקראו Yeezy משפרים 350 על המראה המוזר שלה, ועכשיו כנס נעלי ספורט ללא זוג של 350s זה די בלתי נתפס. הסניקרס השמנמן המוצג בווג אוסטרליה בספטמבר, ונראה ממש כמו Babq של מנגל יום ראשון של אביך.

RAF SIMONS X ADIDAS OZWEEGO III

בהתאם לקולבי אדידס, המותג עם שלושת הפסים ומעצב האופנה הבלגי הנכבד RAF סימונס התחבר לנעל אבא מודרנית בדיוק בזמן לחודשי הסתיו. הסניקרס, שאינו צורה של Ozweego III, אינו דומה לשום דבר שראית בעבר, כולל בועות סיליקון ייחודיות על לוחות הצד וכן ריפוד ביצועים עם יחידת יחיד של חריף. אבות בכל מקום כנראה היו לובשים את אלה תוך כדי לקחת את פונטיאק אצטק שלהם לנסיעת ערב.

Supreme X Nike Zoom Streak

על פי השמועה, נופל בהמשך השנה, Supreme X Nike Zoom Streak הוא נעל האבא המרבית. ברור שהמאפיין העיקרי של נעלי הספורט החמות הבוערות הזה הן הלהבות המכסות את רוב החלק העליון ואת להיטי האדום שנמצאים בתוך הנעל ועל סולת החוץ. לא הרבה אחר ידוע על פס הזום הזה, אבל אתה יכול לחשוב על אבא שלך לובש את אלה תוך כדי תזוז לך לבוא לגריל שלו, ואז אומר, “היי באדי, אני הולך להראות לך איך לבשל סטייק לציין. “;

גוצ’י אפולו

לפני מספר שנים, גוצ’י היה מותג הקשור לתיקי עור חומים שנוצרו ונוצר לנשים בגיל העמידה. אולם בימינו זה סיפור אחר לגמרי. אוספי לבוש נקיים וצלליות נעלי ספורט לצעירים וטרנדיים, הנעל של המותג האיטלקי של אפולו אבא הוא הייצוג הטוב ביותר של הקאמבק הזה. האפולו מציג עיצוב לבן, ספורט אסתטיקה שחוקה. זה סוג של קרפ שאבא שלך היה לובש תוך כדי טיפול בצינורות שמתחת לכיור המטבח.

מה אתה חושב על הרשימה שלנו של חמשת נעלי האבא הגבוהות האופנתיות הגבוהות שנפילות השנה? האם אתה חובב המגמה? האם אתה חושב שחייבים להיות כמה תוספות ראויות הרבה יותר? הודע לנו בתגובות למטה, וכמו תמיד, שמור על נעול כאן אצל הספק היחיד עבור הנוכחי והגדול ביותר בסניקרס!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top