הגדלת Yeezy 350 V2 סתיו/חורף 2020 נחשפה

מה”סינדר “ל”מרווה המדבר”, העונה הייתה די גדולה כאשר נוגעת לגידול Yeezy 350 V2. צללית שבעטה מכיוון ש -2016, עיצוב הדגל של קניה ווסט עדיין מוגדר כתמיד, כמו גם אם מערך הסתיו/חורף 2020 הוא כל מה שעובר, אנחנו עומדים אפילו הרבה יותר חמים לאורך הבא. כמה חודשים!

תמונה דרך RepGod888
לאחר עיכוב קצר, “הזיון” יירד לבסוף ביולי. בהשפעת “יונה הצבים” הנודע, זה היה ברישום “To Cop” של כל סניקרס בודד מכיוון שראשית השנה. באוגוסט, אנו מתייחסים ל”יסראפיל “המובהק במיוחד שהוא האפור האחרון של אייזי מכיוון ש”האור הזנב” של פברואר, כמו גם ספטמבר, יראה את הצגתו של “ASRIEL” המיוחל.

לאורך חודשי עונת החורף נקבל שלישיית מאמנים משובצים אדמה. הבינו על דמיונו ל”וונדרמרק “, הלהיטים” אבז “הנקיים כמו גם היפים” אבז “באוקטובר, נענו עד” Yecher “של נובמבר, אשר פותח באותה אסתטיקה בדיוק כמו ה- Yeezy Grize 380” Blue Oat “בחשבון ו כדי לסיים את השנה, אתם תשחרר את “אליאדה”, שלוקח רמזים מה”חימר “כמו גם” כדור הארץ “.

האם אתה הולך לקצין משטרה כל דבר מאדידס Yeezy מגדיל 350 V2 סתיו/חורף 2020 מערך? הבה נבין מה אתה מאמין לבחירה הרוחשת בעונה הבאה, כמו גם בחדשות הקשורות, קניה ווסט פשוט אימתה כי רץ הקצף של Yeezy יורד החודש!

תמונה דרך RepGod888

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top