Uncategorized

אדידס X9000L4 הוא העתיד של שיפור

קבע היי שם לאדידס X9000L4 הקרוב – הפרק הבא בספר ה- Breap. אמנם ברור שהוא לווה היבטים מצלליות העבר, אך הסגנון החלק והיעיל נראה לעתיד, כמו גם אנו מביטים את המבט הראשון שלנו עדיין!

המציג בניין דמוי גרב המעוצב מפרייניט, ההקלטה הגיאומטרית עוברת על פני הלוחות הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים, הנגועים במשטח הקסנו החתימה של שלושת הפסים למראה רפלקטיבי שדורש לסובב ראשים. נעל שבילים השפיעה על מערכת שרוך של מערכת שרוך עבור עיצוב מחוספס, תועלתני, כמו גם סביב הגב, תגלו דלפק עקב גדול שנלקח ישירות מה- Ultra Boost.

תמונה באמצעות אדידס

תמונה באמצעות אדידס
כשאתה מעביר את המיקוד שלך לכיוון המדרס, תגלה מערכת שיפור מוגזמת שנראית מופרדת בקטעים שונים. נראה שמנצל יותר לנוחות מיטבית, נראה שהוא לוקח את הסגנון המיוחד שלו מעיצובים כמו LXCON כמו גם Ozweego. לאחר מכן זה מרופד עם סולת גומי ידידותית לסביבה עוצרת נשימה, ומסיימת את המראה העתידני האולטרה.

בשום דבר אחר לא מובן לגבי אדידס X9000L4, אז וודא שאתה שומר אותו נעול אצל הספק היחיד אם אתה אוהב את מה שאתה רואה! בואו נבין מה אתה מאמין על הצללית החדשה הזו, כמו גם בזמן שאתה כאן, וודא שאתה נכנס ל- Yeezy שלנו משפר את 350 V2 “Zyon” מתן בטוויטר!

תמונה באמצעות אדידס

תמונה באמצעות אדידס

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top