ממסלול לרחוב: בדיוק איך New Balance היה בסופו של דבר מותג הסניקרס מספר 1

כשאנחנו ממשיכים למלא את קולקציית הסניקרס שלנו עם זוגות חום גבוה כמעט מדי יום, אנשים ביום זה כמו גם הגיל נוטים לעשות זאת הזניח את הסיפורים שמאחורי הצלליות כמו גם את הצבעים שלהם. בדיוק איך הצמד הזה או הזה בסופו של דבר היו כל כך היפויים? מה כל כך מיוחד בסגנון כמו גם במבנה? ההיסטוריה שלהם תמיד שווה את משקלם בזהב. כמו גם עבור תווית ההנעלה של בוסטון New Balance, התהילה ההולכת וגוברת בעולם האופנה-קדימה שאנו מקוונים בהתחלה ראשונה בשנות העשרים של המאה העשרים, הרבה לפני שאורח חיים מעריץ של מעריצים כמו גם New Balance 550, New Balance 992, חדש איזון 327, כמו גם מספר אחרים היו קיימים.

מה ששימש להיות אפשרות ליבה בהנעלה ספורטיבית הפך כעת לעומס Shoedrobe העליון. ממסלול לרחוב, זה בדיוק איך New Balance בסופו של דבר היה מותג הסניקרס המוביל בכל הזמנים!

האיזון החדש: 1906 – 1936

ממש כמו כל מותג, יש מוח שמושך את כל המיתרים. עוד בשנת 1906, מהגר אירי בשם ויליאם ג’יי ריילי הקים את עסק התמיכה בקשת New Balance בבוסטון, מסצ’וסטס לאחר שהושפע באופן מוזר מתרנגולות בחצר האחורית שלו בדיוק כיצד הם מסוגלים לעמוד על רגליהם עם שלוש נקודות תמיכה בלבד ו הוא השתמש בסוג זה של “איזון חדש” לסגנון שלו ברכישה כדי להציע את הנוחות הטובה ביותר לנעליים.

ריילי שכר אז בחור בשם ארתור הול כאיש מכירות לעסק מכיוון שאסור להגיש את המוצרים שלהם למוכרים אז. הול המשיך להציע מוצרי תמיכה בקשת לעובדי מפתח עד שנת 1936.

הנעל הראשונה מאוד: 1938 – 1960

ריילי כמו גם הול ​​הציגו את עיצוב ה- New Balance הראשון ביותר בשנת 1938 וכן פותח במיוחד עבור מועדון ריצה אזורי. הבניין היה מעוצב בעור קנגורו ששוכן על ידי יחידת גומי קרפ.

עד שנת 1941 היו כמה תוספות לצוות New Balance כמו גם לא רק לזה, גם העסק החל לייצר נעליים הרבה יותר עבור פיתוחים אחרים של ספורט.

ככל שחלף הזמן, ילדו של ארתור הול אלינור החל להתעניין בחברה. בסופו של דבר היא לקחה בעלות על כך עם האבר שלה פול קיד בשנת 1956 וכן פתחה את החנות הקמעונאית הרשמית הראשונה. הזוג הנשוי אכן שמר את ההתמקדות שלהם ברעיון המקורי של ריילי, עם זאת, גם עסקו ב- New Balance Trackster אותו הם הציגו בשנת 1960, כמו גם בסופו של דבר הייתה הנעל הראשונה שהוצעה בגודל רוחב מגוון כדי לספק את צרכי הספורטאים.

ההרחבה: 1972 – 1978

ה- New Balance Trackster הניב תוצאות חיוביות, אם כי זה עדיין לא היה האייקון אלינור כמו גם פול ציפה שיהיה. אולם בשנת 1972, ביום מרתון בוסטון, השיג יו”ר ימינו, ג’ים דייוויס, את העסק כמו גם הוביל את תווית ההנעלה להצלחה. זה היה גם באותה תקופה בדיוק שהעסק הציג מספרים מסוימים לכל עיצוב ברכישה כדי לקבוע איזה סוג נעל הוא, תפקידו של פיתוח, כמו גם אלמנטים רבים אחרים כמו מהירות כמו גם יכולת.

בשנת 1976, New Balance הופיעה ב- New Balance 550 Design כמו גם היו מדריכי הכושר הראשונים של NB אי פעם להחזיק את הלוגו “N” המוכר על פני הדופן. זה התפוצץ במכירות לאחר שהופיע במגזין העולמי של ראנר כנעל הריצה המובילה בשוק.

רגע לפני שנות ה -80, New Balance שיחררה את הביצועים המריצים את בגדי ההפעלה כדי להמשיך עם קו ההנעלה שלהם. בגדי איזון חדשים המופיעים אצל קמעונאים, עם חלקם מעוצבים מעליית Gore-Tex עמידה כדי לספק את הנוחות הטובה ביותר כמו גם חוסן בכל צעד.

האבולוציה: 1980- 1998

620 הצללית של ניו Balance הצטרפה למשק הבית בשנת 1980 כנעל ריצה קלה כמו גם הייתה הזוג היקר ביותר באותה תקופה – קמעונאות בערך 30 פאונד – חשבו על עלות לקחת בימינו.

שנתיים לאחר מכן, ניו איזון הכירה בחנות המפעל הראשונה שלהם בבריטניה בפלימבי, קצת יישוב באזור קומבריה. לא רק זה, עם זאת, זה היה באותה השנה באותה השנה, איזון ניו-ליבה המפורסם כעת על החיים 990.

סגנונות נוספים החלו להתגלות עד 1998, כאשר גם אנחנו וגם המפעל בבריטניה יצרו את האיטרציות שלהם, כמו גם איטרציות שנעשו בהתאמה, שכולנו מבינים כמו גם אהבה. ה- New Balance 574 היה חלק מתקופה זו, במיוחד בשנת 1988, אז עמד על ידי מדריכי הכושר של 550 הכדורסל בשנת 1989, ה- New Balance 1500 בשנת 1993, ה- New Balance M1400 בשנת 1994, כמו גם סוף סוף, ה- New Balance 576 בשנת 1988.

שנות האלפיים: 2000 – 2009

בשנות האלפיים, דפוסי האופנה בסופו של דבר היו דבר. חלקם רק עשו קאמבק כמו ג’ינס רחבים, מעילי ורסיטי, כמו גם כל מיני סוגים, בעוד שרבים אחרים נשארו בעבר ללא שום אינדיקציות ברורות להתחדשות.

בשנת 1991, ה- New Balance 991 נחשף אז נענו על ידיה- New Balance 992 בשנת 2006 – שני התשלומים החדשים מסדרת 99X של המותג בסופו של דבר היו מסוגננים לאחר ששימשו באופן מפורסם על ידי מנכ”ל אפל ז”ל, סטיב ג’ובס. הצבע הצבעוני “האפור” המסורתי שלהם בסופו של דבר היה שם נרדף לרוב הגדול של ההצעות המתקדמות של החותם, כולל ה- New Balance 574 וכן הגרסה המחודשת שלה, ה- New Balance 57/40.

באותה תקופה בדיוק, New Balance מאבטחת את שיתוף הפעולה הראשון שלהם אי פעם, ומצטרפים לכוחות עם צאצאי המוכרים בבריטניה כדי להתמודד עם ה- New Balance M1400 כבד שלהם. עד שנת 2009, השותפויות היו תכופות הרבה יותר, ואפילו אישורי הכוכבים בסופו של דבר היו אופייניים.

העולם האופנה קדימה: 2010 – 2020

שנות ה -2010 כמו גם שנות העשרים של המאה העשרים היו עשרות שנים של שינויים מדהימים. האופנה בסופו של דבר הייתה מזדמנת, הושקה אינסטגרם, תרבות האינטרנט הגדירה את דפוסי הדור לחלוטין מנורמקור, VSCO Girls, כל השיטה ועד העלייה של משפיעים ברשת החברתית המתנפנפת על יצירות מחוננות לקידום.

לאחר ש- New Balance בירכה על חנות הדגל הראשונה שלה בבריטניה להמונים בשנת 2016 ברחוב אוקספורד, לונדון, אזורים קמעונאיים הרבה יותר החלו להופיע לא רק באנגליה עם זאת גם ברחבי העולם.

היום הנוכחי: 2021

ראשי נעלי ספורט כבר לא זרים לזרם השותפויות של New Balance התגלגלו. כמה מהפרסומים הנחשקים ביותר כוללים את JJJJOUND X New Balance 992, Paperboy Paris x New Balance 992, Casablanca x New Balance 327, Bape X New Balance 2002r, הרישום פשוט עוד הלאה.

יתר על כן, טדי סנטיס של איימה ליאון דור, שהחיה את מדריכי הכושר של אוקספורד בכדורסל P550 בשנת 2020, מונה כעת למנהל החדשני של ה- New Balance שנעשה במותג ארה”ב. כמו גם לא מזמן, הוא גם חשף את הדגם הקרוב של New Balance 990V6. אם זה לא מספיק כדי להפתיע אותך, רוני פייג של קית ‘, סניקרס מבוסס בוסטון, בודגה, כמו גם האמן מבוסס שיקגו, ג’ו פרשגודס רובינסון, כולם מסודרים להחיות את הארכיון New Balance 990V3.

בסך הכל, אין ספק כי הפופולריות של New Balance עדיין נמצאת בעלייה ללא כל אינדיקציות להאט – השותפות עם השמות הטובים ביותר בשוק בהחלט מילאה פונקציה אדירה בביקוש ההולך וגובר שלה. אם עדיין אין לך זוג יתרות חדשות באוסף שלך, קח את זה כאינדיקציה לקצין המשטרה היום, מכיוון שבוודאי יש הרבה מהדורות איזון חדשות ראויות לגריל.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top