קיימות, כמו גם ביצועים מתנגשים דרך NIKE AIR ZOOM Alphafly “הטבע הבא”

אם אתה שגרתי בעולם הנעליים אז אנחנו די בטוח שכבר שמעת על המעבר של נייקי לאפס קמפיין, אשר מקדם בייצור בר קיימא, כמו גם צעד לקראת ייצור זרבוב אפס. כמו המיזם החדש של התוכנית, זום אוויר נייקי Alphafly “הטבע הבא” מוגדר לשחרר, כמו גם זה זוג נעלי יום מרוץ לעשות את ההבדל. שפותחה כדי לשמש במיוחד על ימי המירוץ לנפץ הטוב ביותר, אלה הם נעלי ספורט מושלמת עבור ראנר מודע לסביבה.

מעוצב בין 50% תוכן ממוחזר, זוג עדיין מציעים בדיוק את הביצועים האגדיים בדיוק כמו NIKE AIR ZOOM Alphafly הבא%, הדגל הנוכחי של המותג Swoosh פועל צללית. הם מראים מבט מסודר רב צבע זה מודגש עם קופצים של ורוד בנוסף ידית מובהקת הלוגו של סווש האגדי.

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי
ה- UPPER הם בעלי מבנה של בד Flyprint נייקי, חומר מודפס 3D זה עשוי מ 20% TPU ממוחזר, כמו גם 45% מיחזור flyknit חומר. A PEBA זילוק גרב אניה הוא ממוחזר כמו גם שומר על אלה בתקיפות על הרגליים, יחד עם 70% קצף ממוחזר midsole המכיל זום אוויר תרמילים. כדי לראש הדף את הדברים, 50% ממוחזר סיבי פחמן ערבויות כי אלה הם עמיד כפי שהם צריכים להיות כאשר התמודדות עם אלה ריצות למרחקים ארוכים האגדי.

אם אתה רוצה לקבל את הידיים על זום אוויר נייקי Alphafly “הטבע הבא” אז תצטרך לשמור על העיניים שלך קלופים כמו שום תאריך שחרור רשמי כבר נחשף עדיין. שמור את זה נעול בצורה הטובה ביותר כאן על ספק הבלעדית עבור כל האחרונה, כמו גם הרבה יותר כמו גם בזמן שאתה כאן, הקפד לבדוק את הנעליים הכי טוב ביותר עבור כל רץ!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top