ל- Pharrell X Adidas NMD Hu ‘Pack’ לבסוף יש תאריך שחרור

כאשר שינו את עינינו לראשונה לפארל וויליאמס X אדידס NMD HU ‘חבילת מסטיק’ בחודש יוני, הבנו מיד שהם היו צריך לשוטר. הכולל ארבעה צבעים ייחודיים, כל אחד מהם אפילו הרבה יותר טוב מהשלב הבא, כמו גם עכשיו, לבסוף יש לנו תאריך שחרור מאומת – כמו גם שהוא כל כך הרבה יותר מוקדם מהצפוי בעבר!

‘השחור’ הוא אחד המירוצים האנושיים ‘השחורים’ הראשונים ‘שהושגו אי פעם. צבוע מעקב עד אצבע בצל התגנבות, “אינסופי”; כמו גם “מינים”; רקומים על הנעליים האידיאליות כמו גם השמאליות, בהתאמה. ה’ורוד ‘צריך להיות אחד הצבעים התוססים ביותר שנגעו אי פעם בצללית, כמו גם זה אהוב על המעריצים. “שמש”; כמו גם “רגוע”; חסד את החלק העליון לוויברציות קיץ חיוביות בלבד.

התחנה הבאה, יש לנו את נווד ‘קרם’ שהוא נקי לחלוטין ככל שיהיה. כשהוא דמיון בולט לזוג F & amp; F ‘חבילת סין’, הוא רקום ב”נשימה “; כמו גם “מחשבות”, שמזכירים לך לקחת נשימה של אוויר צח. לבסוף, ‘הירוק’ הוא הצמד שגרם לכולם לדבר. צבוע בגוון מלא חיים, זה הזוג היחיד עם דמויות סיניות שנכתבו על פני קריאה “יודע”; כמו גם “נשמה”.

תמונה באמצעות ינקיקים

תמונה באמצעות ינקיקים
כל זוג עושה שימוש בשרוכים חבלים עם 3 מ ‘שעוטפים מערכת כלובים מיוחדת, משפר את מדרס הביניים באורך מלא המשויך לגומי מסטיק לאיזון הטוב ביותר בין נוחות כמו גם עמידות, כמו גם “HU” חדש; לוגו המחליף את המותג הדו-פעימות שהיה בסביבה בהתחשב בכך ש- 2016.

כעת, לתאריך השחרור החשוב ביותר. פארל וויליאמס X אדידס NMD HU ‘חבילת המסטיקים’ מסודר לשחרור ב -31 באוגוסט, כמו גם העלות הצטמצמה מ- 220 ליש”ט ל -180 ליש”ט, מה שהפך אותם לעסוק שלם הרבה יותר זול! האם תוסיף זוג לאוסף שלך? הודע לנו, כמו גם הקפד לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע שחרור הרבה יותר ככל שהוא מתפתח!

תמונה באמצעות ינקיקים

תמונה באמצעות ינקיקים

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top