מבט מיוחד ברגל על ​​”הפאזל” Puma RS-X 3 הוורוד לחלוטין

זה כאן! הנשים הבלעדיות מספקות לך מקרוב מיוחד כמו גם מבט אישי על הפאזל החדש של PUMA RS-X3. במבוא את כל הוויברציות הבציר העונה, הסניקר הזה בטוח יאיר את הסיבוב שלך לבוש בצבע הוורוד היפה ביותר, כמו גם לערבב אותו עם וריאציה של טקסטיל כמו גם מרקמים.

תמונה דרך הנשים היחידה
Int’l Shipping

קנה עכשיו

הכותרת ‘פאזל’ מתייחסת לחלק העליון בשכבות המעוצב מתערובת של חומרים פרימיום, כולל משקל קל המתאים יחד להתאמה מאוד נושמת. שכבות עור חלקות מוסיפות תמיכה לכובע הבוהן כמו גם לעקב בלבן כמו גם ורוד קנדיפלוס, עם מערכת תחרה זמש כהה יותר נועלת את השרוכים במיקום וכן הוספת נגיעה מתקדמת.

תמונה דרך הנשים היחידה
Int’l Shipping

קנה עכשיו

מבטאים של שחור כמו גם קרם מוסיפים ניגודיות של צבע לעקב כמו גם לשון עם הלוגו הנודע של PUMA המופיע יחד עם ‘RS-X’ על הלשון של הלשון. אין נוחות תשאול עם המותגים ריפוד מיוחד במדרס הבינוני, ומספקים את ההרגשה הקופצנית הקלה והקופצנית שתגרום לך להגיע לנעל הזו כזוג הבעיטות היומי שלך. המדרס הבינוני בסגנון שמנמן הופך את אלה לאידיאליים להתאמה עם כל דבר כמו גם את הצבע הצבעוני הדינמי יוסיף פופ צבע הצהרה להתאמות שלך.

תמונה דרך הנשים היחידה
Int’l Shipping

קנה עכשיו

התבלט מהקהל עם נעל הסניקרס החובה של העונה, Puma RS-X3 של הנשים ורוד, היא מוצעת היום לקצין המשטרה פשוט הקישו על הקישורים בדף זה כדי לקנות. בדוק את הבטלות המיוחדות שלנו למטה, כמו גם בואו להבין מה אתה מאמין על הסניקרס המסוגנן הזה ככל שיהיה!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top