Uncategorized

מבט ראשון במהדורת F&F של MA Maniere X Nike חיל האוויר 1 “כביסת יד קרה” F&F

בסוף השנה שעברה, ג’יימס וויטנר התחבר עם הסוווש למען חיל האוויר 1 “A Maniere X Nike 1″ ” חבילה קרה כביסה “. הכוללים שני זוגות מוגבלים במיוחד, רק כמה ראשי נעלי ספורט בר מזל הצליחו לשים עליהם. עם זאת, אם האמנת שהם בלעדיים, המתן עד שתראה את המהדורה החדשה של “חברים ומשפחה” שרק נחשפה בדף האינסטגרם הרשמי שלהם!

תמונה דרך מאנייר
חיל האוויר AMM 1 טבול בפלטת צבעים “שחורה משולשת”, כולל בניין זמש חלק וחמאה עם שדות תחתונים אפורים לאורך כל פופ עדין ועם זאת מכה של ניגודיות. הצד המדיאלי מופרז במיתוג “Ma Maniere” בכל הכובעים, ואילו הצד לרוחב מעוטר בתג ממוספר באופן אינדיבידואלי שמגביל את הנעל ל 989 זוגות.

סביב העקב תגלו תג טיפול שמנהן להשראה של שיתוף פעולה של נייקי, כמו גם לחזית, ויטנר ניצל את הסניקרס המיוחד הזה כדי להראות את תמיכתו ברגע החומר השחור עם ההודעה “אנשים שמשתמשים בקולותיהם להוביל”.

תמונה דרך מאנייר
בעוד ש 99% מהשחרור של F&F לעולם לא יוצעו לציבור, מהדורת F&F מהדורת F&F של חיל האוויר של MANIERE X Nike 1 היא 1%. אם אתה רוצה להביא את היד שלך על זוג, למותג מבוסס אטלנטה יש כמה כיוונים ספציפיים בדף ה- IG שלהם, אז הקפד להמשיך ולציית אליהם צעד אחר צעד. הבה נבין אם קצין המשטרה היה אלה, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם להביט במבט הראשון שלך על חיל האוויר של קית X נייק 1 “פריז”!

תמונה דרך מאנייר

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top