נייקי דאנק נמוך “שחור” נוהג שוב השבוע!

אין שום שאלה בשום סוג של מוחו של Sneakerhead כי “שחור” של נייקי דאנק “שחור” הוא אחד הצבעים הגמישים ביותר שנעל הכדורסל המפורסמת ראתה אי פעם. מכונה בחיבה את “הפנדה” על ידי רבים, אם לא קיבלת אפשרות לקצין המשטרה מוקדם יותר השנה, אז אתה במזל, מכיוון שמדריך הכושר הרצוי מקבל מחדש מחדש את השבוע!

Int’l Shipping

ראה עוד

כשהוא מגיע עם בניין עור מלא שהוא פרימיום ככל שהוא מקבל, ה”שחור “עובד על בסיס לבן פריך ואילו לוחות שחורים עוטפים בחינניות סביב הגב כמו גם Teobox לאסתטיקה מנוגדת להפליא שתעבוד פלאים עם כל סוג של התאמה ו נייקי סוווש משלים יורה באלגנטיות על פני הפאנלים הצדדיים לרוחב כמו גם מדיאלי, בעוד שמיתוג נוסף רקום דק על הלשון כמו גם עקב.

בעוד שמותג ביברטון יכול היה להשאיר את הלבן החיצוני כמו גם זה ביום, הם חיברו אותו לחלוטין יחד עם מערכת שחורה שהיא שלמות מוחלטת. אם אין לך את הדאנקים האלה בסיבוב היומיומי שלך, זהו שחרור מחדש שאתה לא יכול לפספס ברצינות.

Int’l Shipping

ראה עוד

עכשיו עבור אותו מידע מחדש כל-חשיבות. אמורה לעשות קאמבק השבוע ב -24 ביוני בנייקי בריטניה, “פנדה” של נייקי דאנק נמוך “פנדה” הוא חובה! הבה נבין אם תלך על אלה בהמשך השבוע, כמו גם בחדשות הקשורות, ה- X Nike Dunk Low “Dunk vs AF1 הבלתי מנוצח, משולש בשחור משולש!

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top