מה שמדיניות ההגנה על הקונים החדשה של PayPal מצביעה על משווקי נעלי ספורט

בין אם תרצו ובין אם לא, המכירה מחדש תמיד מילאה תפקיד מרכזי במשחק הסניקרס. ענף של מיליארדי דולרים, הרעיון למכור מחדש נעלי ספורט כדי לגרום לאקוף מהיר נמתח חזרה לשנות ה -80 וה -90 כאשר השוק עדיין ניסה למצוא את רגליו. עם זאת, נראה כי PayPal עומדת לזרוק מפתח ברגים בעבודות עם מדיניות הגנת הקונים החדשה שלה, והנה מה שהיא מצביעה על משווקים פרטיים.

על פי ההסכם המעודכן של פלטפורמת התשלומים: “אנו כוללים פריטים המיועדים למכירה חוזרת, כולל עסקאות או עסקאות של פריט בודד הכוללות פריטים מרובים, החל מהזכאות להחזר במסגרת תוכנית הגנת הרכישה שלנו.”

קשור: האם עזים לגיטימיות?

זה יכול להצביע על כך שאם היית מנסה למכור זוג נעלי ספורט והקונה טוען שהם לא קיבלו אותו או שהפריט לא היה כמתואר, PayPal היה הרבה צדדים איתם בהתחשב בעובדה שהתכוונת מלכתחילה למכור מחדש.

בנוסף, ראוי לציין כי מוכרים שהפריטים שלהם “באופן משמעותי לא כמתואר” אינם מובטחים להחזיר את המוצר שלהם. “במסגרת תוכנית הגנת המוכר שלנו, אנו מבהירים כי יתכן כי הפריט לא יוחזר למוכרים או למוכרים עשוי להידרש לקבל את הפריט המוחזר ולשלם עבור עלויות המשלוח ההחזר.” קובע את המדיניות.

זה בעצם מצביע על כך שאם, למשל, ניסית למכור מחדש זוג Dunks של נייקי SB וזה היה גודל ההבדל למה שפרסמת, יש סיכוי שלא תקבל אפילו את הנעליים.

תמונה באמצעות Sneakercon
ברגע זה בזמן, ההגדרה של “פריטים המיועדים למכירה חוזרת” היא עדיין די מטושטשת. על פי HighSnobiety, הם “מוצרים מוגמרים שנרכשים מיצרן או מפיץ על ידי קמעונאי, שנועדו בסופו של דבר להימכר ברווח.” עם זאת, זה פותח פחית שלמה של שאלות אחרות, כמו מה אם קיבלת את הפריט לאוסף האישי שלך אך קיבלת החלטה למכור אותו בהמשך הקו? או מה קורה אם משווק מקבל ממפלט אחר, האם אחד מהם יוגן?

עם האחרונים, @Nikesbornothe לקח לסיפור אינסטגרם כדי לנסות לפנות דברים. בנוגע לקבלת כרטיסי מסחר ומכירה, אם משווק יגיע ממשווק אחר, אף אחד מהם לא היה מכוסה במסגרת ההסכם החדש גם אם הקונה מתכוון לשמור עליהם לאוסף האישי שלהם. עם זאת, אם הם יגיעו מיצרן עצמם, הם היו מוגנים תחת המדיניות החדשה.

זה מאוד מבלבל שכן הוא מעלה את השאלה כיצד PayPal יודע מיהו משווק ומי לא. אם אתה מכר מחדש משהו בעבר, האם זה הופך אותך אוטומטית למשווק? מה עם פלטפורמות גדולות יותר כמו Stockx ו- Goat, האם זה בכלל משפיע עליהן?

תמונה באמצעות Nikesbornothing
במהלך השנים האחרונות, הרבה סניקרס השתמשו ב- PayPal כדי להשיג ולמכור נעלי ספורט בגלל מדיניות ההגנה הנכבדת שלה, ולכן האמירה שמדובר בצעד חסר תקדים הוא אנדרסטייטמנט בלשון המעטה. זה גם הגיע הלם לא קטן בהתחשב באיביי הכניס את כף רגלו לדלת המכירה המכירה המטאפורית בדצמבר האחרון, כאשר הודיעו שהם מתכוונים להתחיל לוותר על מכירת שכר טרחה על נעלי ספורט שנמכרו במחיר של 100 דולר או הרבה יותר בצפון אמריקה.

עם כל זה נאמר, ראוי לציין כי השינויים הללו אינם באים למלואם עד ה -14 בספטמבר והם ישפיעו רק על אלה במדינות. עם זאת, לא היינו מזועזעים בשום דרך אם PayPal תחליט צעד את מדיניות ההגנה החדשה על הקונה לאירופה בעתיד הקרוב. התבונן כאן בשינויי המדיניות המלאים, והקפידו לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לחדשות הנעליים הנוכחיות והגדולות ביותר!

תמונה באמצעות שפים נעלי ספורט

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top