Uncategorized

ה- Nike Air Vapormax Evo “Black” מטופל במהפך התגנבות

עבור אספן נעליים מושבע של נייקי, Nike Air Vapormax Evo צריך להיות שוטר ללא מוח. הצללית ערכה את הופעת הבכורה שלה בשוק ההנעלה בדיוק בזמן ליום אייר מקס בחודש שעבר, כמו גם אין דבר מושלם יותר מההצעה החדשה ביותר הזו של המותג Beaverton Sportswear שכן היא מתמזגת שבעה ממדריכי הכושר האייקוניים ביותר של Air Max לאחד, וכתוצאה מכך יצירת מופת שתפתח את משחק הבעיטה שלך לרמה חדשה לגמרי. אף על פי שהעיצוב האחרון הזה מוצע להמונים בכמה צבעים, ה- Nike Air Vapormax Evo “Black” הוא ללא ספק הטוב ביותר של החבורה.

אם אתה חובב אוויר מקסימום לאורך זמן, אתה יכול לגלות כמה אלמנטים על אלה שנראים מוכרים ביותר. החל מהצדדים, רצועת העור של Air Max שנות ה -90 קיימת, ונעלמה עם שכבות הפירמידל של Air Max 96 לפני כפות הרגליים. לאחר מכן, ה- EVO מספק תחושה קלה כאוויר עם השימוש בקשת האמצעית המוכנה של מקס המותאם מתחת לרגליים, המרופדות באוויר האווירי האווירי באורך מלא של האוויר, ומספק נוחות כמו גם ריפוד שהוא באמת ללא תחרות.

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

היבטי מפתח אחרים מחובקים מ- Air Max 93, Air Max 180, ה- 99 המותאם, הסולאס, כמו גם בזמן “זנב הלווייתן” מה- Air Max Plus ניתן לגלות באזור האחורי לתמיכה נוספת גם כן כמבנה, פרטי מיתוג סוווש מוטבעים על הלשון, מדרסים, עקב, כמו גם לא להיכשל גם בפרופילי הצד המופיעים בלוגו סוווש מצופה מבריק. נעלי מקסימום אוויר שמנמן אלה מודגשות עם מבטאים של 3 מ ‘רפלקטיביים באזורים אחרים, כמו גם בסך הכל בסך הכל עם גוון שחור התגנבות מסיים את ההתאמה המעורבת יחד כמו גם לבניין סינטטי בכל רחבי העולם.

ה- Nike Air Vapormax Evo “Black” מוצע כעת דרך נייקי כמו גם לבחור קמעונאים הרשומים באתר שלנו, אז וודא שאתה שוטר את גודלך עכשיו בזמן שהוא עדיין זמין. כמו תמיד, הישאר נעול ממש ממש כאן אצל הספק היחיד כדי להבטיח שלא תפספס את המהדורות האחרונות של נייקי אייר מקס, חדשות, טיזרים כמו גם הרבה יותר. בנושא Air Maxs, נייקי אייר מקס 97 “כדור סגול” הקרוב הוא ידית רעננה לקלאסיקה.

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

תמונה דרך הספק היחיד
Int’l Shipping

קנה עכשיו

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top