הגודל? X Nike Air Huarache מציג ויברציות ACG טהורות

ממשיכות במסע של שיתופי פעולה מצטיינים, גודל המוכר בבריטניה? זה עתה חשפה את מאמץ הצוות החדש ביותר שלה עם הסוווש, כמו גם שהפעם סביב הצמד, התכוונו לעבוד על נייקי אייר הוראצ’ה רק לאחרונה. בספורט שילוב צבע דומה ל- Air Max 180 “ACG” ששני המותגים התמודדו איתו עוד בשנת 2010, זה מסיר שהזוג הזה מושפע גם מקו ההילוכים הידוע של כל התנאים, כמו גם שאנחנו אוהבים בדיוק איך זה נראה עד כה.

הצגת חומרים פרימיום כמו גם ערכת צבע דינאמית, Huarache זה מחזיר אותנו לימי הזהב של הצללית כמו גם כזו שמספר סניקרס של OG ירצו להרים ללא ספק. The Huarache הוא הוצג לראשונה בשנת 1992, הוא צללית מסורתית פולחן שרק לאחרונה ראתה תחייה משמעותית בזכות קמפייני הפרסום של נייקי, עם המון זוגות מצוינים של GR כמו גם מהדורה מוגבלת בשיטה בקרוב.

תמונה דרך גודל? גודל? x נייקי אייר Huarache

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך גודל? גודל? x נייקי אייר Huarache

Int’l Shipping

ראה עוד

המורכב מגוונים של סגול, ורוד, צהוב, אדום כמו גם שחור, העלונים מעוצבים מתערובת של זמש פרימיום כמו גם רשת סינתטית, כאשר הבניין דמוי הגרב מחבק את כף הרגל שלך בנוחות, על פי הקמפיין השיווקי המקורי עבור ההוארצ’ה. הם נשמרים היטב במיקום על ידי רצועה אחורית כמו גם מיתוג ספציפי לטווח, נמצא על הלשון. כל זה יושב על גבי מדרס בינוני מרופד באורך מלא המעוטר בפרטי Speckle, פונקציה מסורתית בקרב נעלי ספורט עם נושא ACG.

אם אתה רוצה לשים יד על הגודל? X Nike Air Huarache, החדשות הגדולות הן שהצמד אמור לשחרר ב -17 בספטמבר אך ורק בגודל? מקומות קמעונאיים כמו גם ברשת, לכן הקפידו לשמור על נעילתו במיטב ממש כאן בספק היחיד עבור כל החדשות האחרונות, כמו גם עדכונים הנוגעים לשחרור זה, כמו גם רבים יותר. בזמן שאתה כאן, דאג לבדוק את קולקציית גור-טקס החדשה ביותר של סטוסי!

תמונה דרך גודל? גודל? x נייקי אייר Huarache

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top