קניה ווסט מספקת מבט טוב יותר על Runner Foam Runner העשוי מאצות

בחגיגת הפיתוח העסקי המהיר השבוע, קניה ווסט וכן סטיבן סמית ‘(מעצב נעלי הספורט של Yeezy) דנו בתוכניותיהם לעתיד המותג Yeezy. אתה חשף את התוכניות להעביר את המטה של ​​המותג לחווה של 4000 דונם בוויומינג, כמו גם להתחיל ליצור את כל המוצרים בארצות הברית.

הראפר יליד שיקגו, המציע מבט טוב יותר על אדידס Yeezy Foam Runner הקרוב, הצהיר כי המותג מתכנן לייצר קצף משלו מאצות. תוכניות הקיימות של Yeezy, שיטה בר -קיימא מרעננת לעיצוב, יסייעו לנתיבי מים נקיים לשמור על חיות הבר כמו גם להיפטר מדלקים מאובנים המשמשים לעתים קרובות בייצור קצף.

קניה, שסיים את השיחה המעוררת השראה, דנה בתוכניות קידום באפשרויות בריאות יותר לצבעים כימיים, כמו גם חשפה כי הנעליים שהוא מחזיק היו הצמד הראשון שנוצר באטלנטה. הקרן בגאווה, הראפר התרגש בבירור מהעתקת הייצור של המותג לארצות הברית.

לא משנה מה אתה מאמין על קניה ווסט, זהו צעד גדול לעבר עתיד ירוק יותר. בעולם בו אופנה מהירה משפיעה על האווירה הרבה יותר מתמיד, מושגים כאלה הם מה שאנחנו דואגים אם אנו רוצים לחיים בר -קיימא מקוונים. הבה נבין מה אתה מאמין במושג הגאוני הזה, כמו גם הקפד לשמור עליו נעול אצל הסופר היחיד אם אתה רוצה להבין הרבה יותר על רץ קצף של Yeezy!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top