מבט על כף הרגל על ​​Peaceminusone X של G-Dragon X Nike חיל האוויר 1 ‘Para? Noise’

באמצעות kickwhoshow
G-Dragon היה כוח מניע מאסיבי מאחורי המון תעשיות בעשור האחרון. ממוזיקה לאופנה, לא רק שהוא השפיע על התרבות במזרח, הוא גם משתלט על המערב. עכשיו, אחרי שקיבלו הצצה קצרה מאוד עם תחילת החודש, אנו מביטים ברגל על ​​שיתוף הפעולה של PeaceMinusone X Nike 1, כמו גם זה אש בטירוף!

ה- AF1 מכונה את ‘Para? Noise’, כולל בניין חתוך נמוך כמו גם מעוצב מעור שחור מובחר לאורך כל עליון. עם הזמן זה באמת נסדק כמו גם מתלבש, וחושף קופצי צבע המספקים לנעל לעומק נוסף כמו גם אישיות.

תמונה באמצעות kickwhoshow

תמונה באמצעות kickwhoshow
סוווש לבן נקי יורה על פני הפאנלים לרוחב כמו גם מדיאלי, כמו גם מוטיב חיננית רקום מחייב את הלשון, המסמל את מותג הארת’וס של מנהיג ביגבנג. כשאתם נעים כלפי מטה, תוכלו למצוא מדרס בינוני אווירי שמקורם במכת מברשת יחידה – הנהון למסורת הקוריאנית של כתיבה יצירתית המכונה Seoye.

אמורה לצמצם מתישהו את עונת החגים הזו, Peaceminusone x נייקי חיל האוויר 1 ‘Para? Noise’ הוא קצין משטרה חובה עבור אוהדי ה- K-Pop כמו גם Sneakerheads כאחד. האם זה יכול להיות אחד משיתופי הפעולה החמים ביותר של נייקי משנת 2019? תן לנו לדעת מה בראש שלך, כמו גם הקפד לשמור על עיניך קלופות אל הספק היחיד עבור כל הסניקרס שקשור!

תמונה באמצעות kickwhoshow

תמונה באמצעות kickwhoshow

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top