אנימה מדעית מופיעה על חיל האוויר של נייקי 1/1 “נייקי והסווושרים האדירים”

בטוח לומר שמישהו בנייקי הוא מעריץ גדול של התרבות היפנית. בחודשים האחרונים ראינו הצעות משמעותיות של המותג Beaverton שהוצב בכיבוד חנות הנוחות היפנית, ואז השראה לקציר נמוך שנחשף לאחרונה מאמנות הגינון היפני. ועכשיו, זוג נחשק מאוד נחשף זה עתה על ידי Sneaker Insider @wavegod_thelegend, חיל האוויר של נייקי 1/1 “נייקי והסווושרים האדירים” מצויד בגרפיקה של מדע-פי/מכה, וזה מובטח להיות להיט עצום בקרב כל אותם קרנצ’ירול שומרי צופים.

גרסה זו של חיל האוויר 1 מקבלת את סידור “1/1” של ענקית ספורט בגדי ספורט-קונספט שפותח על ידי נייקי המאפשר למשתמש להחליף את הפאנלים של הצללית באמצעות בסיס סקוטש מושח

תמונה באמצעות WaveGod_TheleGend
Int’l Shipping

לראות הרבה יותר

תמונה באמצעות WaveGod_TheleGend
Int’l Shipping

לראות הרבה יותר

מעקב עד אצבע, כל קטע של ה- AF1 מופיע עם איורים שונים הקשורים לאנימה, מינוס הלשון, שרוכים, מדרסת אוויר, וגומי חוץ גומי, שכולם בוחרים בצבעים כחולים, אפור, שחור ולבן. החל מהתצוגה של העיצוב הוא סמלים של Sidewall Swoosh שהופך לצורה של רובוט-רובוט עם מספר גוונים, די כמו Gundam אם אתה יודע מה זה. לאחר מכן אחריו שכבות-על עקב ותוויות לשון נייקי עם עיניים בסגנון מנגה מעמיק מאוד, וסיימו חיל האוויר הזה 1: 1 הם המקבילים המציגים רישומים דמויי חייזרים מצמררים, חזותיות טבע מופשטות ודמויות אנימה נשי כמו A כוהנת וטייס קצרת שיער בחליפה הדומה לדמויות של דארלינג בפרנקס.

אם אתה מבקש להוסיף את חיל האוויר של נייקי 1/1 “נייקי והסווושרים האדירים” לסיבוב שלך, וודא שאתה שומר על הרדאר שלך נעול בספק היחיד שכן נהיה הראשונים לחשוף את שחרור הנייקי הנוכחי ו בחדשות קשורות, הנה נעלי הספורט הטובות ביותר בהשראת האנימה בכל הזמנים!

תמונה באמצעות WaveGod_TheleGend
Int’l Shipping

לראות הרבה יותר

תמונה באמצעות WaveGod_TheleGend
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top