Uncategorized

LYST חושפת את 10 נעלי הספורט הפופולריות ביותר של 2018

כמו גם כמו זה, כהרף עין, חלפה שנה נוספת. ללא צל של ספק, 2018 הייתה אחת השנים הטובות ביותר מבחינת נעלי ספורט, כמו גם לכבד את סיום 365 יום פנטסטי, פלטפורמת המצטבר של קניות ליסט חשפה את עשרת הסניקרס הפופולרי ביותר של השנה. התוצאות שלהם מבוססות על מה שחיפש, נמכרו, כמו גם נבדקו עם האתר שלהם, וכן הוא כולל כמה מהדורות הפתעה שאולי לא ציפיתם.

מלך הסניקרס השמנמן, The Balenciaga Triple S, מוציא את המקום העיקרי, ואילו צלליות היפויו כמו ה- Nike Air Vapormax כמו גם אדידס Yeezy משפרות את התכונה 350 V2.

דגמים מסורתיים יותר הופכים קאמבק כאשר מועדון ריבוק C, Gucci Ace, כמו גם סופרסטאר אווז מוזהב מסגרים את עשרת המובילים בהרבה נעלי ספורט בולטות, ומסמל מעבר מנעלי אבא שמנמן לדגמים המסורתיים יותר. עם זאת, התוצאה המפתיעה ביותר הייתה הגבוה של ג’וזפה זנוטי קריס, שלא ציפינו כלל, במיוחד מכיוון שהמותג המתקדם האיטלקי לא הגיע לכותרות מאז 2015. הרישום המלא הוא כדלקמן:

1. Balenciaga Triple s
2. נייקי אייר Vapormax
3. סופרסטאר של מותג דלוקס אווז מוזהב
4. אדידס Yeezy משפר 350 V2
5. מהירות Balenciaga
6. נייקי אייר מקס 97
7. Gucci Ace
8. Adidas Originals NMD
9. Giuseppe Zanotti Kriss
10. מועדון ריבוק ג

ליסט מצא גם כי בחור עולה יותר כסף על מוצרים מתמיד. גיא הוציא אופייני ל 259.07 $ על פריט יחיד, עם עלויות נעלי ספורט לעומת 120 דולר טיפוסיות בשנה שעברה ל 253.18 $ עכשיו. הבה נבין מה אתה מאמין בעשרת הסניקרס הפופולרי ביותר של ליסט בקטע התגובות למטה! בזמן שאתה כאן, בדוק את 12 מושגי המתנות לחג המולד האלה ל- Sneakerhead שיש לו הכל!

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top