Uncategorized

“כחול לייזר” של נייקי דאנק “כחול לייזר” מנוהל על ידי השלמות

לעתים קרובות פחות זה יותר. לאחר שחרורם של כמה Crazy Colourways, נראה שהמותג Beaverton מפנה את הדברים עם חריץ עם “כחול לייזר” של נייקי דאנק. נותן לנו ויברציות UNC חמורים דרך ומעבר, הנה כל מה שאנחנו יודעים עד כה על הירידה הקרובה הזו!

בדמיון בולט לאוויר ג’ורדן 1 “אבקת כחול” של 2015, הדאנק הזה כולל עיצוב בסיסי ועם זאת מתוחכם. העובדים על בסיס לבן לבן פריך, ניתן למצוא לוחות כחולים בהירים מעבר לעלייה לניגודיות שבטוחה לסובב ראשים, הן ברחוב והן על המגרש. הכרטיסייה משיכת עקב זעירה הופכת קאמבק לאווירה החזקה ההיא, ואילו ניקויים לאורך The Toebox מציעים את המראה הקלאסי הזה שכולנו מכירים ואוהבים.

תמונה באמצעות Brandon1an
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות Brandon1an
Int’l Shipping

ראה עוד

נייקי סוווש יורה על פני הפאנלים הצדדיים לרוחב ומדיאלי, ומתחת לכל זה תמצאו מדרס בינוני לבן נקי. לאחר מכן זה מרופד עם סולת גומי כחולה משלימה, ומסיימים את העיצוב.

“כחול לייזר” של נייקי דאנק, צפוי להגיע לחודשים הקרובים, אז וודא שאתה שומר עליו נעול בספק היחיד לקבלת ההזדמנות הטובה ביותר שלך להתעסק! יידע אותנו אם תוסיף את אלה לסיבוב שלך בהמשך העונה, ובעוד שאתה כאן, אתה יכול באותה מידה להביט מעמיק על ה- Clot X Nike Dunk High!

תמונה באמצעות Brandon1an
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות Brandon1an
Int’l Shipping

ראה עוד

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top