ה- HUF X Miles Davis Collab הנוכחי ביותר הזה מחווה מחווה לקולקציית הנסיך של החושך של ג’אז

בשנות ה -90 שלה השפיעה על קולקציית צלליות החלקה מוקדם יותר בקיץ, HUF חוזרת עם עוד בחירה אחת של סחורות אלגנטיות. הפעם סביב המותג הקליפורני חוגג מוזיקאי אגדי כמו גם את נסיך החושך של ג’אז, מיילס דייוויס.

למען הלא מוכר, מיילס דייוויס היה חצוצרן אמריקאי, מנהיג הלהקה כמו גם המלחין. מיילס דייוויס נחשבה לעיתים קרובות כאחת ממאות העשרים המון דמויות בולטות, מיילס דייוויס הייתה באמת אייקון הן בג’אז והן במוזיקה בכלל. עם 8 גראמי כמו גם 32 מועמדויות, לא ניתן להכחיש את המיומנות שלו כמוזיקאי.

תמונה באמצעות דסטין אקסלנד
אוסף ה- HUF הנוכחי ביותר הזה נראה לגיל “מיילים חשמליים” של שנות ה -70, כמו גם שנות ה -80, כמו גם משתמש בכריכות האלבום של המוזיקאי, הופעות מקוונות כמו גם אפילו סגנון משלו להשראה. הצעות הבגדים מורכבות מעילי varsity, צווארון, קפוצ’ונים, חולצות צווארון פתוח, חולצות טי וכן מכנסי טרנינג, שכולם הועמדו על ידי בחירת אביזרים כולל כובעי מכולות, כובעים, גרביים כמו גם שני סיפוני סקייטבורד.

תמונה באמצעות דסטין אקסלנד
יצירות בולטות מהקולקציה Sport A A “Bitches Brew” מוטיב לוגו, שנקרא על שם השיא של מיילס דייוויס משנות השבעים. בנוסף, מספר חתימות חצוצרות מוצגות לאורך כל המכשיר המכריע שלו.

האוסף המלא מוצע כעת באתר של HUF, אז אל תחמיצו את זה! בחדשות אחרות, מזוין מדהים שמור על זה צבעוני לסתיו/חורף ’21.

תמונה באמצעות דסטין אקסלנד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top