ה- Sneakersnstuff X Adidas Ultra 4D “Tee Time” מושפע מ- OG

ללא ספק, “זמן הטי” היה אחד השותפויות הטובות ביותר של OG Ultra Loost לשחרור. הוא נעשה בשותפות עם SNS, הוא נחשף את כל השיטה עוד בשנת 2016 וכן הומאז ‘בתשלום לספורט הפנטסטי של גולף. כעת, אחרי חמש שנים, צמד הכוח מתאחד מחדש כאשר שוב לבקר את הנעל הידועה עם Sneakersnstuff X Adidas Ultra 4D “Tee Time”!

סרט ההמשך ל”טימום הירוק “שצנח בשנה שעברה,” Tee Time “החדש לגמרי דומה לגרסה המקורית עם זאת עם כמה שינויים ממש כאן כמו גם שם. כלוב עור מט נקי של Primeknit נקי עם אותו דפוס מדויק בדיוק כמו הקלאסיקה ’16, כלוב עור מט, ומגדיר את הלוחות הצדדיים לרוחב כמו גם את המדיאלי למבנה נוסף כמו גם לתמיכה. עקב שחור כמו גם לשון מציעים ניגודיות מוחלטת, כמו גם מדברים עליה, גרסה חדשה זו אינה מתפקדת את חור הקונסורציום הלא תואם מנקזים מה- OG, מה שהופך את הכל לאופק בהרבה.

תמונה דרך Sneakersnstuff
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Sneakersnstuff
Int’l Shipping

ראה עוד

כמובן, אינך יכול לדבר על ה- SNS 4D הזה מבלי לדון במדרסת העתיד 4D מתחת לרגליים. מצופה לחלוטין בשחור, מעל 20,000 תמות פרטיות מציעות לובשים עם כמות מטורפת של נוחות, ריפוד, כמו גם תגובה עם כל צעד.

בקרוב מאוד, וודא שאתה שומר עליו נעול בספק היחיד באפשרות הטובה ביותר שלך לקצין המשטרה את ה- SNS X Adidas Ultra 4D “Tee Time”! הבה נבין אם אתה מאמין שאלו טובים בהרבה מה- OG, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם להציץ לעיני שון Wotherspoon X הבא של אדידס!

תמונה דרך Sneakersnstuff
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Sneakersnstuff
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top