Uncategorized

מבט טוב יותר על Air Jordan 4 “Metallic Purple”

ה- Air Jordan 4 “Pack Pack” Purple המשיך לכותרות השבוע לאחר שצץ בחודש שעבר, כמו גם שהאוהדים צפו בשקיקה לשחרור ו במקור הקניט באמצעות חשבון האינסטגרם של Sneakerhead DJ Khaled, ארבע החבילות של עיצובים AJ4 נקיים מבוססת על החבילה המתכתית של OG שהציגה את כל השיטה של ​​AJ1 בשנת 1985.

דימוי באמצעות פוליטיקה של נעלי ספורט
הפעם, פוליטיקה של סוחר סוחר מבוססת בלוס אנג’לס סיפקה לנו מבט יסודי במהדורה הסגולה של ה- AJIV הקרוב, כמו גם קיד זה נראה נקי! עור מפוצל הוא החומר העיקרי המשמש על פני החלק העליון, ומספק לו תחושה מתקדמת מיידית, כמו גם הפרטים הסגולים המתכתיים באמת מספקים לו פופ! הלוגו של ג’אמפמן בלשון נראה הרבה יותר טוב מתמיד, כמו גם למען האמת, נטול סיכון לקבוע שאנחנו אוהבים את אלה!

המראה הלבן הכל-לבן ממשיך במורד המטה, כאשר מערכת הגומי הבינונית מגניבה את אותה מערכת אוויר נייקי חמקמקה המשתמשת בכל היציבות כמו גם בתמיכה שאנו מבינים כמו גם אהבה. ג’ורדן ברנד באמת מסמר את זה עד כה בשנת 2020, כמו גם אנו בטוחים שיהיה הייפ ניכר סביב אלה!

דימוי באמצעות פוליטיקה של נעלי ספורט
אם אתה מבקש להרים את ה- AJ4 Metallic Purple, זה נראה כאילו הם יהיו שחרור ארה”ב בלבד בינתיים. עם זאת, נאמר כי הצבעים האחרים מופיעים על הצד הזה של הבריכה בקרוב! המשך לבדוק בחזרה בספק היחיד עבור כל הזרם ככל שהוא מתגלה. בזמן שאתה כאן, בדוק את ה- AJ3 SE “האינסטינקט של בעלי החיים” שנפל השבוע!

דימוי באמצעות פוליטיקה של נעלי ספורט

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top