Uncategorized

הכדורסל של Yeezy “Slate Azure” נחשף

נראה כאילו קניה ווסט מתחילה למדי בכדורסל. בחודש שעבר, הראפר האמריקני כמו גם מעצב האופנה לקחו למגזין SLAM כדי להקניט את הסחורה שלו באקדמיה של דונדה, כמו גם עכשיו, אנו מביטים את המבט הראשון שלנו על “Slate Azure” של הכדורסל Yeezy. המסלול השני להתמודד עם איטרציה ספציפית זו של הצללית, הנה כל מה שאנחנו מבינים עד כה.

“עליון” Primeknit מלא, “Slate Azure” מעלה את הסגנון המובנה הרבה יותר של ה- QNTM לטובת משהו קצת יותר גמיש. מבטאים בצבע בגוון בז ‘, מבטאים כחולים בהירים הופכים את השיטה שלהם ברחבי BSKTBL, ואילו צווארון קרסול שחור התגנבות משתמש בכמות ניגודית מוחלטת שמשלימה את השרוכים.

תמונה באמצעות Mafia Yeezy
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות Mafia Yeezy
Int’l Shipping

ראה עוד

ה- Toebox משוחרר בתצוגה נוצצת, סוג של כמו מה שתראה בדגמי 350 V2 מסוימים, בעוד שהעקב נעשה גם עם 3M, כך שתוכל להתגבר אפילו בתנאי תאורה נמוכה. כדי לעגל את הכל, אדידס בהשראת 380 משפרת את שולית הביניים למטה למטה, כמו גם זה מרופד עם החלקה של כחול, ומספקת לייזי אסתטיקה בולטת בטירוף, שלא דומה לשום דבר אחר שם.

אם אתה רוצה לקצין משטרה משהו מיוחד העונה, אדידס יזי BSKTBL סרוג “Slate Azure” צפוי לקבל ירידה בהלם במהלך סוף השבוע של ה- NBA All-Star, עם שחרור רחב יותר שמועה על אמצע מאי. הבה נבין מה אתה מאמין על המהדורה הבאה של YE, כמו גם בחדשות הקשורות, חמשת Yeezy המפורסמות האלה כוללות קאמבק בשנת 2022!

תמונה באמצעות Mafia Yeezy
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות Mafia Yeezy
Int’l Shipping

ראה עוד

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top