Uncategorized

יותר מארב x נייקי דאנק צבעוני צבעים גבוהים הוקנטו

ללא צל של ספק, המארב X נייקי דאנק היי הוא ידיים את אחת השותפויות הטובות ביותר של השנה. לראשונה נחשף לראשונה כל היום בשבוע האופנה בניו יורק בשנה שעברה רגע לפני שהעולם הלך לגיהינום, הידית של יון אן, נעל הכדורסל המפורסמת הייתה שווה בהחלט להמתין. עכשיו, אנו מקבלים הצצה לשניים הרבה יותר צבעים שמגיעים בקרוב מאוד!

נחשף על ידי Sneaker Insider @sneakerjamz_new, “הכחול המלכותי העמוק” כמו גם “שיקגו” מבוססים על צבעי השם בדיוק באותו שם. אם לוקחים מוטיבציה מתרבות האופנועים, אלמנטים כמו הקרסול הממושך משתלבים כבוד למגפיים שתוכלו ללבוש בזמן שרכבו על האופניים שלך. העשויים מעור חלק פרימיום, ניקוב ב Thobox מציעים חוויה נושמת, ואילו דלפק ממותג מארב במלט העקב שותפות דאנק זו כאחת הטובות ביותר.

תמונה באמצעות יון אהן
Int’l Shipping

ראה עוד

כמובן שאתה לא יכול לדבר על הנעל הזו בלי לדון בנייקי סוווש. הרעיון של הקרציות עובר על הצדדים הרוחביים כמו גם המדיאליים בגימור שחור מט.

על פי המקורות שלנו, המארב X נייקי דאנק “כחול רויאל” עמוק “ייפול מתישהו בקיץ הקרוב, ואילו המארב X Nike Dunk High” שיקגו “מיוחד למעגל הפנימי של יון. אם נאמר, אם זה שינויים אי פעם נהיה הראשונים להודיע ​​לך! הבה נבין באיזה צבע אתה הכי מרגיש, כמו גם בחדשות הקשורות, השוורים בשיקגו משפיעים על הסמוי X נייק דאנק היי “UBA!

תמונה באמצעות יון אהן
Int’l Shipping

ראה עוד

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top