Uncategorized

ה- Yeezys הטובים ביותר המציגים את החודש כפי שהצביע על ידיך

תמונה באמצעות @yankeekicks
על פי השמועה, לא פחות מאחת עשרה Yeezys מציגים את ספטמבר הקרוב והופכת אותו לאחד החודש העמוס ביותר אי פעם לשיתוף פעולה של אדידס של קניה ווסט!

על פי אותם חשבונות דליפה, לא רק שמספר ההשקות של Yeezy 700, כולל מתקן הבריאות שנחשף לאחרונה כחול, אולם הקלבאסאס הנמוך במפתח יחזור בצבע ‘חום ברור’ כמו גם לא נכשל לגבי אלה מבוקש 350 V2S!

כשמסתכלים על הרבה יותר היפועים של החבורה, רק לאחרונה שאלנו את העוקבים שלנו בטוויטר באיזה צבע הם הרבה אקססטטיים. רבים שהצבעת באמצעות @Thesolerestocks כמו גם באופן מפתיע, היה סגנון אחד שהוא שיטה הרבה יותר בולט מהשאר. עיין בתוצאה כמו גם הקפד למקם את ההצבעה שלך כאן.

תמונה באמצעות @kickwhoshow
החל מהפחות מבוקשים, רק 13% מכם הצביעו בעד האינרציה של Yeezy 700 V2. זה מפתיע בתנאי ש- OG Colourway היה כה בולט כשנחת בחודש מרץ.

שדרוג V2 זה מגלה תוכנית צבע דומה עם זאת כולל משקל קל המתאים יחד עם לוחות רפלקטיביים של 3M על פני הדופן. טרם דלפו מלאי אם כי על פי ההערכה, ריצות הגודל מוגבלות לקראת שחרורו של יום שבת זה באמצעות אדידס בריטניה.

תמונה באמצעות @yankeekicks
ה- Yeezy משפר 350 V2 ‘Citrin’ הוא הכי פחות בולט עם 15% בלבד מהקולות. אולי הזוג הזה דומה באותה מידה לצבעים אחרים שכבר הוצגו בשנת 2019. כך או כך, אנשים הם בבירור הרבה יותר גזים ל’לבן הענן ‘.

תמונה באמצעות @kickwhoshow
בשלב הבא כמו גם בשוליים קרובים הוא מגנט Yeezy 700, נעל המציגה אך ורק באמצעות אספקה ​​של Yeezy. זה נראה אפילו עם הבלעדיות שלו, אלה אינם דרישה כמו שהייתם מצפים. יש להודות, המסלול הזה לא יהיה לכולם. הגוונים הכהים יותר כמו גם הניגודיות התוססת של כתום בכתם הביניים הופכים את אלה למחלוקת הרבה יותר.

תמונה באמצעות @kickwhoshow
לקיחת האזור העליון עם 55% מהקולות היא ה- Yeezy משפר 350 V2 ‘לבן ענן’. זה לא אמור לבוא כלם שאחד מהצבעוני הרבה יותר מבין ה -350 האחרונים הוא כל כך מהודר.

תערובת אלגנטית זו של כחול בהיר, כמו גם תכונות לבנות לפרייניט בדוגמת, תוך שמירה על חתימה זו, הסר פס המתיחה על פני הדופן. על פי ההערכה, הצמד הזה מציג ב- 21 בספטמבר בכל המניות הגדולות.

כמובן, אלה אינם היחידים המציגים את החודש. הקפד להוריד את אפליקציית הספק היחיד לעדכונים, התראות על הגרלה וכן תזכורות לשחרור לכל אחד מה- Yeezys האלה!

תמונה באמצעות @yankeekicks

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top