Uncategorized

חיל האוויר של נייקי 1 אמצע “יום העצמאות” משנת 1997 מבצע קאמבק בשנה הבאה

2022 מציין 40 שנה מכיוון שחיל האוויר 1 ערך את הופעת הבכורה הגדולה שלו. הצללית, שפותחה על ידי ברוס קילגור, הופסקה ממש בשנת 1984. היא שוחררה מחדש שנתיים לאחר מכן עם הלוגו הנטוי העכשווי, כמו גם הסגנון הכללי נשאר ללא שינוי מאז. כדי לחגוג ארבעה עשורים של ה- AF1, המותג ביברטון אמור להחזיר את חיל האוויר הנודע של נייקי 1 אמצע “יום העצמאות” – כמו גם הנה מה שאנחנו מבינים עד כה!

אנחנו רק הולכים להוציא את זה שם: חיל האוויר 1 אמצע הולך למלא פונקציה גדולה בשנה הבאה – שמעת את זה ממש כאן קודם. “יום העצמאות”, שהוצג בשנת 1997, כולל בניין עור כל-עור שהוא פרמיום כמו שהם באים. בסיס העור המפוצל נטבול בגוון “לבן” פריך, ואילו “חיל חצות” מבריק “חיל הים” יורדים על תיבת התיבה כמו גם רצועת קרסול למראה פטריוטי כמו גם להרגיש שמצרח אותנו של A.

Int’l Shipping

ראה עוד

אם כבר מדברים עליה, רצועה זו מעוטרת בנייקי סוווש “אדום ורסיטי”. לאחר מכן משלימים זאת על ידי גרסת תכשיטים גדולה יותר שניתן לגלות בפאנלים הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאליים. כדי לעגל את הכל, הדוברות הנירוסטה קושרות כל מה שסיימו את העיצוב המדהים באמת.

חיל האוויר של נייקי 1 אמצע “יום העצמאות” אמור להציג מתישהו בשנת 2022, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע רב יותר ככל שהוא מתפתח! הבה נבין אם אתה תופס את שחרורו מחדש זה בשנה הבאה, כמו גם בחדשות קשורות, Stüssy X Nike Marese 1 Mid נחשף!

Int’l Shipping

ראה עוד

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top