שחרור תזכורת: אל תחמיץ את נייקי דאנק Low SP “Wash Lemon Wash”!

מי מוכן לנייק דאנק נמוך SP “שטיפת לימון”?! אחד מהשחרורים המוזרים ביותר כמו גם רבים מהדאנק הפנטסטי, תפסנו את ההצצה הראשונה שלנו בנעל זו את כל השיטה ביולי, כמו גם עכשיו, היא נופלת לבסוף מחר ב -10 בספטמבר! אמנם זה לא שיתוף פעולה, אך ללא סיכון להניח שאלו הולכים להציע די מהר!

תמונה דרך נייקי
הצבת הקיימות כמו גם ידידותיות לסביבה בחזיתה, “שטיפת הלימון” דומה דמיון בולט לטראוויס סקוט X נייקי SB דאנק נמוך. עם הסגנון הדבילי שלו כמו גם דפוסים לא תואמים המשלבים הדפסים פרחוניים עם נקודות פולקה, זה לא דומה לשום דבר שראינו בעבר.

החלק העליון מצויר בכחול כמו גם גווני בורדו, ועשוי מבד מודע לסביבה. גוונים צהובים רכים מופיעים לאורך המיתוג הרוחבי כמו גם המדיאלי של נייקי סוווש, כמו גם כשאתה מעביר כלפי מטה תגלות מכתש מכתש בינוני שמושקע בגומי נייקי טחון – גומי שנשאב מרצפות מפעל כמו גם נעשה שימוש חוזר כאשר שוב.

תמונה דרך נייקי
צעד נוסף לעבר המעבר של המותג Beaverton לאפס, נייקי דאנק Low SP “גן הקהילה” הוא חובה מסוימת, לכן וודא שאתה שומר עליו נעול ב- @thesolesupplier כמו גם @thesolerestocks בטוויטר עבור האפשרות הטובה ביותר שלך למשטרה קצין ב -10 בספטמבר. הבה נבין אם תנסה את הצמד הזה, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם לקחת את המבט הראשון שלך על ה- X Nike Dunk Dunk SP “Canteen” הבלתי מנוצח!

תמונה דרך נייקי

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top