הפורום של Human Made X Adidas כולל סולית שיפור

לאחר שמותג שלושת הפסים החיה את נעלי הכדורסל המפורסמות שלהם מהרישום של צלליות בארכיון 1984, פורום אדידס בסופו של דבר היה מוכר הרבה יותר ממה שהיה אי פעם אי פעם ו תוך מספר חודשים בלבד, נעל הכדורסל הנמוכה אסף רמה לא מבוטלת של הייפ לאסתטיקה וינטג ‘כמו גם בתפקודו כמו גם בד ריק לשיתופי הפעולה של ארנב אדידס המסכנים. כמו עם הרבה דגמי הנעלה בולטים, זה בטח להשיג כמה צבעים כמו גם שיפוצים, כמו גם הניסוי הנוכחי ביותר הזה הוא אחד שאתה צריך בהחלט להתאים אליו מכיוון שנראה כי יוצר קוף רחצה טומואקי נגהו, הרבה מובן טוב יותר כניגו, נתן ליצירתיות שלו לזרום בחופשיות על פורום ה- X אדידס המיוצר על ידי האדם.

מכור לנעלי ספורט יבחין כי פורום אדידס נמוך שומר על כל התכונות המקוריות שלו על פני החלק העליון, ובמיוחד על הרצועה המתכווננת קדמית, אם כי מבט טוב יותר בתמונות הרשמיות מראה כי הבסיס כולו יושב על גבי שפר בינוני שכולנו מבינים כמו גם אהבה, המעידים כי ריפוד כמו גם נוחות מותאמים למקסימום בצמד זה.

תמונה באמצעות אדידס
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות אדידס
Int’l Shipping

ראה עוד

השכבות מתבצעות בטקסטיל עור פרימיום לאורך כהה באפור, בניגוד למבטאים אדומים מלאי חיים על זמש שלושת הסימון של פסים, נושא הלב התוסס של Human Made המודפס על הקרסול לרוחב, כמו גם אלמנטים מכריעים אחרים כמו הגרב אֳנִיָה. מדריכי הכושר האגדי של אדידס הם מוחלטים עם פרטים נוספים במיתוג משותף כמו לוגו Trefoil על הלשון, כמו גם הסיסמה של התווית היפנית הנכבדת “הילוכים לבני נוער עתידניים” המודפסים על מייצב העקב

אם אתם מבקשים להוסיף את הפורום של Human Made X Adidas Collegeat כמו כן, בחרו סוחרים אחרים ברחבי העולם. הישאר בלולאה של כל תאריכי השחרור של אדידס כאן, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול גם לקחת את המבט הראשון שלך ב- Adidas Ultra Breave 6.0!

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה באמצעות אדידס
Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top