Uncategorized

“הדובדבן” של נייקי SB Dunk “הדובדבן” הוא המתוק ביותר מהחבילה הפירותית

צללית הדאנק של נייקי קיבלה נושאים רבים מאז שהיא חזרה לקדמת סצנת הסניקרס מקופסת הנעליים הארכיונות של המותג. הצבעון האחרון של “דובדבן” של נייקי SB דאנק “דובדבן”, בפרט, תפס את העניין של ההמונים על הלבוש המתוק למראה, כמו גם יש לנו מבט טוב יותר על הצמד כאן!

הסגנון ככל הנראה צונח יחד עם שלושה צבעים טריים שנבחרו: “ירוק” דומה לתפוחים, “כחולים” כמו אוכמניות, “צהוב” אודה ללימונים או אננס, כמו גם “אדום” לדובדבנים.

תמונה דרך בעיטות ינקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך בעיטות ינקי
Int’l Shipping

ראה עוד

הבניין רואה בסיס עור נפגע גוון באדום כמו גם שכבות זמש מטושטשות בגוון כהה בהרבה, כמו בורגונדי. בנוסף, סמלי סוווש בצד הרוחבי כמו גם המדיאליים בוחרים במדרגה שיושבת איפשהו בין התחתונים כמו גם כלי שכבה על כלים, ומאזנת את המראה האדום-כבד. SB דאנק נמוך עם נושא הדובדבן הזה לא יהיה מוחלט מבלי לקשט אותו עם תמונת אנימציה גרפית תוססת של דובדבן המופיע מאחורי תוויות הלשון המותג נייקי.

האם היית מסכים שה- “דובדבן” של נייקי SB דאנק “דובדבן” הוא הצמד הכי מתוק מ”חבילה הפירותית “של נייקי? הקפד להישאר נעול ממש ממש כאן אצל הספק היחיד כדי להישאר בהבנת כל טיפות הנייקי האחרונות. בחדשות נלוות, הצצה הצצה של נייקי SB דאנק נמוך “BE True” 2022.

תמונה דרך בעיטות ינקי
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך בעיטות ינקי
Int’l Shipping

ראה עוד

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top