בוטגה ונטה מציירת את החומה המצוינת של סין במקרה של השנה החדשה של הירח

זה לא טריק הוט קוטור מותגי אופנה הם מעריץ של השנה החדשה של הירח. לדוגמה, בדיוק בשבוע האחרון, ראינו גם את בלנצ’יגה וגם את גוצ’י מקטינים את האוספים עם נושא הנמר כדי לחגוג את האירוע הקרוב, עם זאת, ייתכן ש- Bottega Veneta פשוט לקח אותו לרמה חדשה.

כדי לחגוג את שנת הנמר, בית האופנה האיטלקי השתלט על חלק מהקיר המצוין של סין לאירוע מובהק מסוגים שונים. בחר חלקים מהקיר ספורט כעת את הלוגו של בוטגה ונטה, בנוסף להודעה של “שנה טובה”.

ההתקנה מנצלת את חתימת המותג ידידותית לסביבה יחד עם כתום בצבע מנדרינה לצורך האפקט המרבי השובה לב. אמנם כמה שיותר נופש, אך זו לא הפעם הראשונה שהמותג נקט שיטה מובהקת לשיווק. בפברואר 2021 בחר המותג לבטל את כל הרשת החברתית שלו בניסיון “לאפשר לאנשים ברשת החברתית להניע את השיחה סביב המותג”.

באופן טבעי, פעלול הפרסום המפנק הזה פרש כמה נוצות באינטרנט בגלל השימוש בו בציון דרך חיוני תרבותי, כאשר מספר אנשים טוויטריים המציגים את ההתקנה הם גם “דביקים” כמו גם “חסרי רגישות”. ההתקנה נובעת מחוסלה מהיום, אולם איננו יכולים לסייע להטיל ספק באילו בוטגה ונטה תקבל כמו הבא. בחדשות אחרות, הסרטון החדש ביותר של קניה “גן עדן כמו גם גיהינום” משמש כפרסומת החלל המתאימה של Yeezy X.

תמונה דרך בוטגה ונטה

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top