חיל האוויר של נייק 1 NDSTRKT מספק עבודת חוזרת קשה מסורתית

זה משוגע להאמין שגם אחרי ארבעה עשורים, ה- AF1 האגדי נשאר ללא שינוי מאז. נחשבו על ידי ראשי נעלי ספורט רבים כצללית האייקונית ביותר בכל הזמנים, כעת היא סופקה מחדש פתאום דמיון קשה עם חיל האוויר של נייקי 1 NDSTRKT. אמנם זה בהחלט לא כוס התה של כולם, אך אין ספק שהזוג הזה יסובב ראשים לכל מקום שאתה הולך.

איך היה נראה הכוס של באטמן אם זה במקום בו נעל, חיל האוויר הזה 1 לוקח מוטיבציה מהאייר האווירי המסורתי של דניס רודמן. זמש עור חלקה בחמאה, שעובד על בסיס עור “לבן משולש”, יורד על קופסת הבוהן ואילו סוווש מושקע 3 מ ‘יורה על פני הלוחות הצדדיים הרוחביים כמו גם המדיאלי. זה המקום בו כל הדמיון נעצר.

תמונה דרך אטמוס

תמונה דרך אטמוס
מכוסה למעשה מעקב ועד אצבעות במגני גומי שחורים גדולים, זה מביא לאסתטיקה מנוהלת ביותר, שלא דומה לשום דבר שראינו בעבר. לאחר מכן משוכפלת השפעה דמוית רכב זו על תג הלשון של נייקי בנוסף ללשונית המשיכה סביב הגב.

בהשקה ביפן ב -1 בדצמבר, עלינו לצפות שחיל האוויר של נייקי 1 NDSTRKT יופיע לראשונה באירופה או בסוף השנה או לתחילת 2021. בואו נבין מה אתה מאמין על קרפ המטורף הזה, כמו גם בחדשות הקשורות , נייקי אייר מקס 95 “ניאון” מקבל מהפך מיליטרי!

תמונה דרך אטמוס

תמונה דרך אטמוס

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top