ההשקות הגדולות ביותר של השבוע מ- New Vapormax לתחייה מפורסמת של Air Max

השבוע מתהווה להיות משמעותית עבור Sneakerheads כאשר חבורת חום טרייה מגיעה גם מנייקי וגם מאדידס. כאן אנו בוחנים מקרוב כמה מהמחוקקים ביותר. זה כולל את חזרתו של Air Max המפורסם כמו גם כמה VaporMax חדש לגמרי. כמו תמיד, הפעל את המודיעין האלה ואנחנו נעדכן אותך ברגע שאלו יגיעו!

מוגבלת EDT X SBTG X ASICS GEL LYTE 3 סיירת מונסון

השקה 23:00, רביעי 9 בינואר

שיתוף פעולה תלת-כיווני זה מושך השראה ממזג האוויר הבלתי צפוי של סינגפור. עם זאת, זה לא רק נראה נהדר אלא מבטיח את מרבית ההגנה הקשה.

נייקי וופורמקס 2019

השקה 8 בבוקר, יום חמישי, 10 בינואר

לאחר ההשקה הראשונית, נייקי חושפת אפילו הרבה יותר סגנונות לטווח העכשווי הזה. שלא כמו הוופורמקס המקורי, Flyknit מוחלף לטובת סינתטי ברור. בחירת חומר זו על מגמה הופכת את הצללית המצוינת שכבר קצת יותר מסוגננת!

מערה ריק x נייקי אייר מקס 95

השקה 8 בבוקר, יום חמישי, 10 בינואר

המותג ללבוש רחוב המפורסם מצטרף לראשונה לנייק והתוצאה היא לא פחות מכה. בהדפס Funky Funky הופך את אלה ללהיט מיידי עם Sneakerheads. ריצות הגודל יוגבלו ואלו משיקות באופן בלעדי באמצעות נייקי סניקרס בריטניה.

נייקי זום 2K שחור לבן

השקה 8 בבוקר, יום חמישי, 10 בינואר

תוספת חדשה לקו המאמן השמנמן לשנת 2019, ה- Zoom 2K מתגאה בגישה חמורה כלשהי. כמה סגנונות מגיעים ביום חמישי הקרוב אך הביצוע ‘לבן שחור’ הוא ללא ספק אחד המגוונים ביותר?!

נייקי אייר מקס 2 לבן זהב קליל

השקה 8 בבוקר, יום שישי, 11 בינואר

נייקי שחרר מחדש עוד קלאסיקה מהארכיונים שיכולים רק לחדשות מרגשות עבור מעריצי טווח אייר מקס. הסגנון הראשון בהרכב 2019 מגיע לכביש צבע OG בשם ‘זהב לבן’. הכל נשאר נאמן למקור מקורו של הרשת הנמתחת לאותו מיתוג אור מקסימום של Air Max2.

Adidas Nite Jogger OG Black Orange

הושק 23:00, יום שישי 11 בינואר

האם זה יכול להיות אחד ההודעות המשפרות את צלליות העונה?! אנו חושבים שכן ובואו נודה בזה, אלה השילוב הטוב ביותר של מפורסם ועכשווי. הבזקים של אספקת כתום תוססת בדיוק את הכמות האידיאלית של הניגוד לאותו עליון שחור-שחור.

חיל האוויר של נייקי 1 אמצע השירות האשראי ערפל

הושק 8 בבוקר, שבת 12 בינואר

חיל האוויר היחיד מסוג זה יושב מעל מדרס בינוני ירוק זוהר ואיכשהו הופך אפילו הרבה יותר מושך למעלה. ממש כמו דגמי ‘כלי השירות’, הזוג הזה כולל רצועת ניילון אך עור נלהב נשאר נאמן לבית הספר הישן.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top