ה- Dior X Air Jordan 1 יירד באופן בלעדי באופן מקוון

אחרי מה שנראה כמו שנים מכיוון שראינו לראשונה תמונות דלפו של הנעליים הצפויות ביותר, דיור אייר ג’ורדן 1, או דיור אוויר כפי שהם ידועים כיום, סוף סוף היו הוחלף בתאריך שחרור רשמי. האתר הרשמי של דיור קובע כעת כי נעלי הספורט ישוחררו באופן בלעדי באופן מקוון ב- 8 ביולי.

אלה חדשות ענקיות עבור קהילת הסניקרס, שכן רבים האמינו כי נעלי הספורט היוקרה הגבוהות יקבלו ושחרור בחנות! לצד החדשות, דיור הציג תצוגה מקדימה של סדרת תמונות המציגות את תהליך ההפקה המורכב והמקיף ביותר עבור הזוגות, ובטוח לומר שאנחנו מתרשמים!

תמונה דרך דיור

תמונה דרך דיור
נראה כי כל זוג אמור להיות מעוצב בעבודת יד למומחיות לתוצאה יוקרתית גדולה, אם כי איננו בספק אם זה יבוא לידי ביטוי בנקודת המחיר, שעל פי השמועה כרגע בסביבות סימן 1700 ליש”ט. לצד גרסאות גבוהות ונמוכות של אייר דיור, אוסף הלבשה מלא אמור להשיק גם ב- 8 ביולי, אשר עם זאת יקבל שחרור בחנות!

על פי האתר של דיור, אוסף Air Dior Apparel יושק במקומות שונים כולל הזיכיון של דיור בספרידג’ס של לונדון, כמו גם חנות הדגל של דיור לונדון ברחוב ניו בונד. ספינות הדגל של דיור גברים בפריס וגם בדובאי יקבלו גם את ההלבשה, כאשר זה מתגבר ככמוסה מוגבלת במיוחד.

תמונה דרך דיור

תמונה דרך דיור
אם אתה רוצה להרים את דיורס האוויר זה בהחלט לא יהיה משימה קלה, לא משנה היכן אתה נמצא בעולם. עם השחרור הקרוב אנו יכולים לראות רק את ההייפ צומח מכאן, מה שהופך את אלה לשיתופי הפעולה הנעלי הספורט המבוקשים ביותר אי פעם! הישאר נעול בצורה הטובה ביותר כאן בספק היחיד לכל העדכונים, ובזמן שאתה כאן בדוק את הצמד השיתופי החדש ביותר של שון וורטספון!

תמונה דרך דיור

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top