Uncategorized

“שביתה ירוקה” של נייקי דאנק מגיש ויברציות אביביות צבעוניות

, נייקי דאנק הורג אותה לחלוטין כבר מאוחר והמותג היוקרתי של סוווש לא מראה שום סימנים להאט. Hot Off The Press היום הם תמונות רשמיות של “שביתה ירוקה” של נייקי דאנק הקרוב, שמתכוונת להיות הצמד האופטימלי לראות אותך לחודשים החמים יותר של השנה.

הצמד מציע ערכת צבעים שובבה שלא תהיה משימה לצאת לדרך ולהשאיר אותך נראה טרי כלשהו. אנו מקבלים גם ויברציות מרכזיות של שנות האלפיים הראשונות וכדי להיות אמיתיות אנחנו לגמרי כאן בשביל זה!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי
עליונות הזוג מעוצבות מעור יוקרתי למראה נוח וגמיש, כאשר הציפוי הקלאסי המציג חסימת צבע הכוללת שחור, לבן, צהוב, ירוק, כחול ואדום. הלוגו הנודע של סוווש של נייקי מעטר משני הצדדים בזמן שניתן למצוא את המיתוג של נייקי אותיות על הלשון וגם על העקב. שרוכים שחורים משלימים את המראה יחד עם קופסת בוהן מחוררת.

מתחת לרגליים, יחידת ריפוד אוויר של נייקי באורך מלא מוסתרת בתוך המדרס הבינוני לנוחות ותמיכה בזמנים מסוימים. אם אתה רוצה להתמודד עם “שביתה ירוקה” של נייקי דאנק הקרוב, החדשות הטובות הן שהיא אמורה להשיק כעת ב -15 במרץ דרך נייקי וקמעונאים נבחרים אחרים. הקפד לשמור אותו נעול בצורה הטובה ביותר כאן בספק היחיד עבור כל העדכניות ביותר ובעוד שאתה כאן, דאג לבדוק את נייקי SB Dunk Low “מה ה- P-Rod”!

תמונה דרך נייקי

תמונה דרך נייקי

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top