Uncategorized

התחל את 2019 מהדרך האידיאלית עם 15 Sneaker Sneaker Seneakers

השנה החדשה, נעלי ספורט חדשות. התחל את השנה החדשה מחוץ לדרך האידיאלית עם חמש עשרה גניבות הסניקרס לוקס! החל מהלבנה לנייקי, הכל כאן הוא פחות מ- 260 פאונד, כך שאתה לא צריך למכירה פומבית מהכליות שלך כדי להתמודד עם זוג בעיטות פרימיום! עיין בהמלצות המובילות שלנו למטה, או קנה את טווח השבע החנות המלא כאן. עם זאת, היה מהיר, מכיוון שגדלים כבר נמכרים!

בית משפט לא-לבן ‘שחור’

השפעות מבגדי ספורט והיפ הופ, המגרש החוצה ‘שחור’, בנוי עם עור מפואר, חוץ גומי חזק, ומתהדר בעיצוב חזק של פאנלים לקצת כשרון. טלאי בד אדומים נועזים, הכוללים סוליה של מסטיק שמנמן, מעניקים לנעלי הספורט אווירה מפורקת שכולנו מכירים ואוהבים.

אדידס מקורי יונג -1 ‘שחור’

ללא ספק, שלושת הפסים הפופולאריים ביותר של נעל אבא כרגע, מקורי אדידס יונג -1 ‘שחור’ מעוצב משילוב של רשת נושמת וזמש פרימיום. בהשראת הכבדות של אדידס פלקון דורף משלהי שנות ה -90, עם סוליה מחודשת לאחרונה, זו הנעל הטובה ביותר שתוכל להיכנס לטרנד הסניקרס השמנמן מבלי להשתגע מדי.

מקורי אדידס בוסטון R1 ‘Onix’ להפליא

חלק מקולקציית ‘Never Maint Made’ הרצויה לשנת 2018, מקורי אדידס בוסטון R1 ‘Onix’ להפליא מעוצבת מפאנלי זמש פרימיום, ויושבת על שופע אמצע משפר באורך מלא שנלקח היישר מה- NMD R1 האגדי. מיתוג פסים אפור אפור נקה פועל לאורך הצד הרוחבי והמדיאלי לאסתטיקה רטרו.

אדידס אולטרה משפר את 4.0 ‘ליבה שחורה’

צללית שנחשפה לפני שלוש שנים בפברואר 2015, אדידס אולטרה משפרת 4.0 ‘ליבה שחור’ נחשבת על ידי המון סניקרס כאחד הנעליים המפורסמות ביותר בכל הזמנים, והרבה ספורטאים כנעל הריצה הטובה ביותר אי פעם אי פעם עָשׂוּי. נעל זו קלאסיקה מודרנית, בנויה כדי לעמוד במבחן הזמן.

Adidas Originals EQT ZX930 ‘שחור’

מתגאה באורך מלא לשפר את סולת הביניים, Adidas Originals EQT ZX930 ‘Black’ מעוצב משילוב של חומרים, כולל זמש פרימיום ורשת נושמת. המיזוג הטוב ביותר של קלאסי ועכשווי, קרפ זה הוא בהחלט קלאסיקה מודרנית שאתה צריך כדי להתמודד עם קולקציית הסניקרס שלך.

נייקי אייר מקס דלוקס ‘רעם כחול’

למרות ש- Nike Air Max Deluxe ‘Thunder Blue’ כנראה לא עולה בראש כשאתה מזכיר נעלי ספורט של Luxe, זה בהחלט צריך להיות מקום ברשימה זו. נעל זו מרגשת ויזואלית, כוללת ניאופרן עליון עם סיבים עבים השזורים במעטפת למבנה. נוסף על כך, הוא מתהדר גם במעטפת TPU חיצונית ליציבות נוספת.

אדידס מקוריים קאמנדה ארץ ‘שחור’

משחרר כחלק מקולקציית ‘מעולם לא תוצרת’, אדידס מקוריים קאמנדה ארץ ‘שחור’ הוא התערובת הטובה ביותר של הישן והחדש, ושמירה על הבנייה המלוטשת של המקור ועל סולת החוץ הנועזת, אך מחדירה את החלק העליון בסטיילינג וינטג ‘. מעוצב מניילון, זמש ועור, משוננים שלושה פסים ממותגים משלימים את העיצוב המפואר.

אדידס מקוריים עולים כוכב R1 ‘שחור’

נופל במסלול אולטרה נקי, אדידס מקוריים העולה כוכב R1 ‘שחור’ מעוצב מלוחות עור גמישים, ויושב על אורך ביניים משפר באורך מלא שנלקח היישר מה- NMD R1 האגדי. שלושה מיתוג פסים פועל לאורך הצד הרוחבי והמדיאלי לאסתטיקה רטרו, וכדי לעגל את הכל, כרטיסיית עקב החתימה של הנוודים קיימת.

חיל האוויר של נייקי 1 ‘חום בארוק’

זה לא מקבל יותר מוודאות מחיל האוויר של נייקי 1 ‘חום בארוק’. לוחות עור צבועים בצבעים חומים וירוקים אדמתיים, פוגעים בחלק העליון בזמן שזמש מזדזת את תיבת התיבה לניגודיות טקסטורה. שרוכי חבלים מעניקים ל- AF1 זה אווירה מחוספסת, ואילו מדרס בינוני עם אוויר משתמש בנוחות נוספת ובצעד חלק יותר.

אדידס מקורי יונג -1 ‘ירוק לבן’

רטרו בטוב טעם עם מקף מודרני, אדידס מקוריים יונג -1 ‘ירוק לבן’ צבוע בתכנית צבעים קלאסית. נעל זו מעוצבת משילוב של רשת נושמת וזמש פרימיום, מבוססת על אדידס פלקון דורף מסוף שנות ה -90, עם סוליה מחודשת לאחרונה לתוספת נוחות.

מקורי אדידס קמנדה ‘מדבר גולמי’

נעל שלא כמו שום דבר שנמצא כיום בשוק, מקורי אדידס המקוריים המוערכים בקמנדה ‘מדבר’ לבוש בזמש חום עם להיט מנוגד של נחתת עור לבן לבן על העקב. מיתוג נייר זהב קיים לאורך הפאנלים הצדדיים לוויברציות יוקרתיות נוספות, ואילו יחידת סולית גומי תופסת עיניים מטה למטה.

אדידס אולטרה משפר את 4.0 ‘פרל גיר’

אם נעלי ספורט לבנות הן קצת סטריליות מדי עבורך, אבל אתה יכול להעריך עד כמה הם נקיים, אז האדידס אולטרה משפר את 4.0 ‘פרל גיר’ הוא הטוב ביותר עבורך. מיזוג הטוב ביותר משני העולמות, נעל זו כוללת כלוב לבן נקי, כוס עקב, לשון ובינונית, אבל זה יחד עם עליון Primeknit צבעוני רב -צבעוני, שנועד לסובב ראשים.

נייקי אייר מקס 97 ‘שחור משולש’

אתה לא יכול להשתבש עם נדנדה של נייקי אייר מקס 97 ‘שחור משולש’. Cl מוחלטאסיץ ‘, הסניקר הזה הוא התגנבות ככל שיהיה. פגיעות אדום על הלשון והצדדים מעוצבים מעור פרימיום ורשת נושמת, ויחידת אדום על הלשון והצדדים מעניקים לנעל פופ של ניגודיות, ויחידת אוויר באורך מלא למטה מוסיפה מעט Oomph עם כל שלב.

אדידס מקוריים מזג ריצה ‘ליבה שחורה’

בהחייאת אחת מנעלי האבא הקלאסיות שלה, The Adidas Originals Temble Run ‘Core Black’ הוא משוגע כמו שהוא מקבל. בלשון המעטה מושך את העין, הגרסה הזו מגניבה פלטה המורכבת משחור, לבן וירוק והיא מעוצבת מעליון חומרי מעורב המשלב רשת נובוק, זמש ובליסטית. עיגול העיצוב הוא היחידה היחידה המפוסלת של Adiprene היושבת למטה.

Off-לבן CST-100 Sneaker Boot ‘שחור’

ואחרון חביב, יש לנו את מגף הסניקרס CST-100 הלבן ‘שחור’. מצויד בסוליות שוררות שמנמנות לצד קישוטים לבנים-לבנים בשרוכים כחולים אדומים ולבנים, מודגשים מעניקים לנעל פופ צבע. צמד רצועות מעטר את העיצוב הגבוה לחתוך בכושר הנעילה המרבית, ואילו עניבת הרוכסן הנמצאת בכל מקום משלימה את העיצוב.

ובכן, הנה לך את זה! חמישה עשר נעלי ספורט של לוקס כדי להתחיל את 2019 מהדרך האידיאלית! האם אתה מסכים עם זה או שאתה חושב שחייבים להיות כמה אזכורים ראויים הרבה יותר? הודע לנו בקטע התגובות למטה, וודא שישמור עליו נעול אצל הספק היחיד עבור הנוכחי והגדול ביותר בסניקרס!

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top