Uncategorized

ראשית התבונן בתמונה של אדידס 4D 1.0

באמצעות SolebyJC
כאשר אדידס Futurecraft 4D הופיע לראשונה לראשונה בשנת 2017, הוא הוכתר על ידי מגזין Time כאחת ההמצאות הטובות ביותר של השנה. המשרד הבינוני המיוחד, שהוקם על ידי חברת Tech Valley Carbon, מפותח על ידי תהליך שנקרא סינתזה של אור דיגיטלי, המשתמש באור כדי לעצב שרף נוזלי מבוסס במיוחד שיש לו תכונות אלסטיות, ואז מחומם כדי להגדיר את החומר. שנתיים אחר כך צץ סולית ביניים 4D חדשה לגמרי, כמו גם אנו מביטים את המראה הראשון שלנו!

הנעל המכונה ה- 4D 1.0, הנעל מעוצבת משחור כמו גם אפור Primeknit כמו גם אסתטיקה הדומה בולטת לקו המהירות. הקלטה סגולה עוברת על קופסת הבוהן כמו גם שלושה מיתוג פסים, כמו גם סביב הגב תגלו דלפק עקב לבן נקי שנראה כמו ספוילר לרכב.

תמונה באמצעות solebyjc
למטה למטה, מדרסת עתיד עתידית אולטרה-עתידית 4D הופכת את קיומו למובנת בגוון ‘Aero Green’ של המאוורר, כמו גם זה מרופד עם גומי יבשתי סגול משלים למאזן הטוב ביותר בין נוחות, תגובה, כמו גם גרירה.

על פי נתוני Sneaker Leaker @solebyjc, Adidas 4D 1.0 הוא רק מדגם כרגע, כך שאם אתה חושב על קפיצה, אתה דואין לשמור עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע שחרור הרבה יותר עם התפתחות! האם זה הרבה יותר טוב מצללית OG? איזה צבעים תרצה לראות? תן לנו להבין מה אתה חושב!

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top