Uncategorized

שמור על הקולקציה שלך טרי עם אדידס NMD S1 “מנטה קרח”

NMD Hype חוזר רשמית. אחד מקווי הסניקרס הנודעים ביותר משנת 2015, הפופולריות סביב העיצוב הייתה בשלהי כל הזמנים עד מאוחר, אולם הענק הגרמני מחזיר את הכל עם שחרורו של אדידס NMD S1 “מנטה קרח”. ממש כאן כדי לשמור על אוסף ה- CREP שלך טרי, זהו המסלול הראשון ביותר לקבל שחרור ציבורי. אם אתה רוצה זוג בסיבוב שלך העונה, אנו נגיד לך מה השיטה הטובה ביותר להגן על הגודל שלך!

נווד זה לוקח את ה- R1 המסורתי כמו גם בשרג על כל מה, נווד זה מתגאה בחלק העליון של “אוניקס” של Primeknit המחבק את כף הרגל שלך. מונופילמנט המתאים פאנל יחד את סוג הצדדים לרוחב כמו גם את המדיאליות כמו 350 V2, כמו גם זה מודגש על ידי שלושה מיתוג פסים שיורה אנכית לרוחב. צווארון הקרסול מספק לנו 450 ויברציות עיקריות, כמו גם תגלו גם תווית טרפיל קטנה כאן.

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

הזן הגרלה

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

הזן הגרלה

למטה הוא המקום בו כל הקסם קורה. חלף הוא הגדלת הביניים הנחשבת לטובת מערכת רעייה שמבאת את הטכנולוגיה בתוכו. זה צבוע בגוון “מנטה קרח” פריך, בסך הכל עם תקעים של EVA מובנים משני צדי הנעל. מתחת לכל זה, כל החלק החיצוני בנוי מתוך סמלי אדידס המחזירים את הקלאסיקות כמו המרתון. כל זה מגיע ארוז בתיבת נעליים במהדורה מיוחדת שבוודאי היא אחת עבור האספנים.

ה- NMD הצנוע הגיע לשיטה ארוכה מכיוון שהופעת הבכורה שלה בשנת 2015. אם אתה רוצה את ה- Adidas Originals NMD S1 “מנטה קרח” באוסף שלך, וודא שאתה נכנס להגרלה המאומתת של אדידס לפני שהם מציגים רשמית ב- 25 בפברואר. הבה נבין אם תוסיף את אלה לסיבוב העונתי שלך, כמו גם בחדשות הקשורות, ה- Pharrell X Adidas Hu NMD S1 Ryat לוקח את הצללית לגבהים חדשים!

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

הזן הגרלה

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

הזן הגרלה

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top