Uncategorized

ה- Off-White X Nike Blazer Low סוף סוף יש תאריך שחרור

בעקבות העבר הבלתי צפוי של המייסד הלבן והמעצב של לואי ויטון וירג’יל אבלה בחודש נובמבר, נייקי נאלצה לעשות קצת דשדוש מחדש עבור חלקם של שיתופי הפעולה המתוכננים מראש שלו כסימן לכבוד לגאונות היצירתית המאוחרת. לאחר עיכוב של ארבעה חודשים, נראה כי סוף סוף ייתכן ש- X Nike Blazer Low עשוי סוף סוף להיות תאריך שחרור, בין אם תרצו או לא.

בניגוד לכל מה שראינו בעבר, ההופעה של Abloh על הדגם הקלאסי הוא באמת אחד מסוגו. כשהוא מגיע לתכניות צבע “שחורות” ו”לבנות “, הוא כולל עור עליון מלא שלם עם סדרת ניקוב שהרקן חזרה לאוויר ג’ורדן 5 שלו מהשנה שעברה. שרוכים שטוחים קושרים הכל יחד בזמן שזוג ירוק ניאון זיג-זג מתאים להתאמת הנעילה האולטימטיבית. אלמנט זה הושאל מקולקציית “הקיץ היקר” של וירג’יל, שראה בסך הכל חמישים צבעים שחררו ברחבי SNKRs.

תמונה דרך fxxkvlogvi
Int’l Shipping

ראה עוד

כמובן שזו לא הפעם הראשונה שמותג ביברטון נאלץ לעשות משהו כזה. עוד בשנת 2020, ענקית הסניקרס משכה את כל קטעי הקובי בראיינט מהחנות המקוונת שלהם במשך שישה חודשים לאחר מותה הפתאומי של אגדת הכדורסל.

כאמור, מהדורה מיוחדת זו Blazer Low Collab הייתה צפויה להשיק בחודש דצמבר, אך המקורות שלנו מספרים לנו כעת כי ההשקה של 8 באפריל נמצאת בכרטיסים. וודא שאתה שומר אותו נעול אצל הספק היחיד לקבלת מידע נוסף על שחרור ככל שהוא מתפתח, ובחדשות קשורות, Sacai X Nike Blazer Low מגיע לפאנלים פטנטים “שחורים” ו”לבנים “.

תמונה דרך fxxkvlogvi
Int’l Shipping

ראה עוד

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top