נייקי SB מחזירה אותנו לשנת 2005 עם “ערפל” של דאנק נמוך

עם ההייפ הדאנק עדיין נהנה מהצלחה מסחרית רחבה, נייקי SB ממשיכה לרכוב על גל הפופולריות על ידי שחרור שפע של גרסאות מוכנות לגלגיות של הצלליות הקלאסיות ו המהדורה האחרונה שנחשפה מגיעה בצורה של “ערפל” Nike SB Dunk Low “. בהשראת דאנק גבוה עם אותו שם מאחור בשנת 2005, צמד המפתח הנמוך הזה הוא אופטימלי לחודשים הקרים יותר לפנינו ויעשה תוספת רב-תכליתית לאוסף שלך.

המסלול עצמו הוא פשוט ללא מאמץ, תוך שימוש בגוונים של שחור, אפור ומסטיק ליצירת מראה עדין אשר באופן טבעי יאפשר את עצמו כמעט לכל בגד. חומרי פרימיום משמשים על פני העליונים כולל זמש ועור גמישים, מה שמאפשר מראה חזק סביב זוג הסניקרס הזה.

תמונה דרך Nikenike SB דאנק “ערפל” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Nikenike SB דאנק “ערפל” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

המיתוג מגיע בצורה של לוגו Swoosh של נייקי על פני הצדדים הרוחביים וגם המדיאליים למגע מסורתי, ואילו לוגואים של נייקי SB רקומים על הלשונות והעקביות. שפע של ריפוד קרסול קיים על זוג זה יחד עם הלשון השמנה החתימה, ומצביעים על מורשת הסקייטבורד של הדגם. שרוכים נפוחים שחורים וקופסת בוהן מחוררת משלימים את המראה כאן.

מתחת לרגליים, מדרסת החניכיים מציעה טוויסט מרענן למסלול הצבע המונוכרומטי אחרת, ואילו ריפוד אוויר זום מוסתר פנימה כדי להבטיח כי אלה מוכנים לספוג כל מיני השפעות שעלולים להיתקל בסקייטבורד. אמנם אלה תוכננו במקור עבור מחליקים, אך הם גם עושים גיהנום אחד של מקצף יומיומי נוח, אז אל תרגישו שהם לא בשבילך!

אם אתה נלהב כמו שאנחנו במראה של “ערפל” Nike SB Dunk Low “, הקפד לשמור עליו נעול ממש כאן בספק היחיד, מכיוון שנעדכן אותך עם כל העדכונים האחרונים על הזוג הזה בזמן שהם קורים. דפדף בשאר האתר שלנו כדי להישאר בלולאה עם כל שאר ההתרחשויות בעולם הנעלה ובזמן שאתה כאן בדוק את “גולדנרוד” של נייקי דאנק, שבדרך בקרוב!

תמונה דרך Nikenike SB דאנק “ערפל” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך Nikenike SB דאנק “ערפל” נמוך

Int’l Shipping

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top