Yeezy Boost 350 V2 “אוניקס” משחרר בשנת 2022

אנחנו באמת לא מבינים מה קורה ב Yeezy, אבל מה שזה לא יהיה, אנחנו מעבר hyped. עמידה בשחרורו של “Beluga RF” אשר חגג חמש שנים מאז להציג את “beluga” המקורי, אנחנו עכשיו לקחת את התבוננו הראשון שלנו על הקרובה Yeezy Boost 350 V2 “אוניקס”. נושאת דמיון בולט לקולורייס של העבר, במיוחד “יום שישי השחור” חבילת 2016, זה הביצוע התגנבות אולטרה הוא חייב להיות בעינינו.

Harkening בחזרה אל “אורו” איקוני, זוהי הפעם השלישית כי “אוניקס” מוניקר נוצל ברחבי הקו של Kanye מערב: בפעם הראשונה להיות על 380 כמו גם השני על QNTM. המתגאה בבנייה של כל שחור, פס אפור כהה יורה על פני לוח לרוחב סך הכל עם מיתוג SPLY-350. שרוכים חבלים עבים עניבה מה יחד בעוד תפרים crosshatch יכול להתגלות לאורך מרכז 350 V2 החל מן הבטובס, כמו גם סיום בעקב.

תמונה דרך pvasnakers.
משלוח Int’l.

ראה עוד

אם כבר מדברים על זה, את הרגיל בחזרה למשוך הכרטיסייה כבר בוטלו לגמרי עבור אסתטיקה OG, כמו גם למטה למטה במידה מסוימת בתים midsole בתים נוחים בטירוף אדידס להגביר את מערכת הממשיך להוביל את השיטה אפילו חצי עשור מאוחר יותר.

אין מילה עדיין כאשר adidas yeezy להגביר 350 v2 “אוניקס”, אבל אנו צופים כי זה יהיה ירידה יחד עם “כחול מסנוור” מתישהו באביב 2022. תן לנו להבין מה אתה מאמין על הקלאסי העתיד הזה, כמו גם בזמן אתה צודק כאן אתה יכול גם לקחת הצצה להתגנב על ייזי Boost 350 V2 “כותנה לבן”!

תמונה דרך pvasnakers.
משלוח Int’l.

ראה עוד

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top