כיצד לשוטר את Yeezy Boost 350 V2 “שחור” ביום שישי השחור הזה

אם פספסת את הירידה המקדימה של Yeezy Boost 350 V2 “שחור” בחודש יוני, אז אין דרישה לדאוג מאז המותג בן 3 הפסים מחזיר אותם במפץ ביום שישי השחור הזה.

הסניקרס הזה, שמגיע עם עליון Primeknit מושחר, כמו גם יושב על גבי המדרס של אדידס המוגן בפטנט של אדידס, הוא במהירות “Sply-350” המבוקש ביותר בזיכרון האחרון. אם אתה רוצה לתפוס זוג מהבעיטות הנחשקות האלה, אתה דרישה להילחם ב -1000 של ראשי נעלי ספורט אחרות שמנסות להתעסק.

אז יש לנו מדריך פשוט שלב אחר שלב על קצין המשטרה בדיוק של Yeezy Boost 350 V2 “שחור” (שילם עניין ספציפי למגלשת Footlocker עבור טיפ שלא הרבה אנשים מבינים עליו).

Yeezy Boost 350 V2 “שחור”

כשאתה נאבק נגד כל אחד אחר, אתה דואין להבין את החיוניות של הסניקר הזה. איפה הוא נופל, כשהוא נופל כמו גם בדיוק כמה זה יעלה. עבור מדריך מלאי חותך של ה- Yeezy Boost 350 V2 “Triple Black”, היכה בקישור כמו גם הפעל התראות ל- @Thesolerestocks לקבלת התראות כאשר הם הולכים לחיות.

Yeezy Boost 350 V2 “שחור”

Locker Foot אמור להיות בעל מלאי רב של נעלי הספורט המדהימות האלה. מציגה באינטרנט בשעה 7 בבוקר GMT, וודא שאתה נמצא בשעה 6:50 עם כוס קפה מוכנה להביא אותך לתהליך המאומץ הזה. אל תדאגו שכולנו הולכים עם זה יחד. בהצלחה בקיפוץ אדידס Yeezy Boost 350 V2 “שחור”.

Yeezy Boost 350 V2 “שחור”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top