Uncategorized

שיתוף הפעולה של חולדות התועה x New Balance 991 מגיע לשני Colourways

כעת, כאשר מדיניות הנעילה הוקלה ברחבי העולם, New Balance הציבה את עצמה למשימה להתאחד מחדש עם משתפי הפעולה שלה. לאורך השנה ראינו סדרה של הצעות נחשקות מהתווית הנעלה מבוססת בוסטון, ובמיוחד כמה לוקחים את דגם NB991 לרגל יום השנה ה -20 שלו.

כאשר אנו מהירה שיטה בסוף שנת 2021, New Balance קוראת שוב למותג המובל על ידי ג’וליאן Consuegra-הפעם, לשני 991 Colourways לסגור את השנה. יש לנו מבט ראשון על שיתוף הפעולה המבוקש של חולדות תועה X New Balance 991, והנה כל מה שאתה צריך לדעת!

עבור אלה שעוקבים אחר המסע של צמד הכוח, אין לנו ספק כי ההרכב הדו-חלקים הזה יהיה חובה עבורך מכיוון שהוא מחזיק ערכת צבע דומה כמו ההצעות הקודמות שלהם-ה- New Balance 990V3 ו- New Balance 827 ספציפית. בתחילת הדרך רואה מבטא מוכר “ג’וקר סגול”, ואילו האחרון בוחר קופצים של שחור ו”פושיה ורוד “. שתי הנעליים מגיעות עם חומרי ה- OG של הצללית, עם מבטאים של 3 מ ‘רפלקטיביים ובדי זמש, עור ורשת מעורבים ויוצרים את רוב הרכיבים. העיצוב שלם עם פרטי מיתוג משותף כמו גם יחידת ביניים קלאסית של Abzorb.

האם תוסיף את החולדות הסוערות x New Balance 991 Collab לרשימת החובה שלך השנה? וודא שאתה נשאר ידוע על כל המהדורות האחרונות של האיזון החדש כאן אצל הספק היחיד! בחדשות קשורות, אוסף Salehe Bembury X New Balance “תקשורת אוניברסלית” נחשף רשמית.

תמונה דרך K00PZ
Int’l Shipping

ראה עוד

תמונה דרך K00PZ
Int’l Shipping

ראה עוד

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top