Supreme x The Crow Get Dark for Sumlument 2021

העומד בקולקציה החדשה ביותר של Clarks Originals בשבוע שעבר, Ultimate חוזר כעת עם קוליב חדש לגמרי שהוכן להוסיף לרשימה ההולכת וגדלה של קישורים. Ultimate X The Crow Crow כוחות לבחירה של ספר קומיקס אפל השפיע על עיצובים.

עבור הלא מוכר, העורב הוא סדרת קומיקס שנכתבה כמו גם מאוירת על ידי הסופר האמריקני ג’יימס אובאר. הקומיקס עומד באריק דראבן, אנטי -גיבור נקמני שמונחה על ידי עורב מיסטי המבקש לנקום את אהבתו הרצחנית. גם חולני וגם מקסים בסיפורו, העורב אסף לגיונות של מעריצים עימם בסופו של דבר המשיך לזכיינית קולנועית בכיכובו של ברנדון לי המנוח.

תמונה דרך Supreme
הקפסולה עצמה משתרעת על פני ז’קטים, סוודרים, חולצות, חולצות טריקו ארוכות כמו גם עם שרוולים קצרים, ג’ינס כמו גם מכנסי מטען, כאשר כל יצירה מתארת ​​סצנה מהעורב. יצירות בולטות כוללות ז’קט שוט עור המתאר רישום גדול של פני הגיבור, מעילי טביעות אחוריים כמו גם סריגים מודפסים.

תמונה דרך Supreme
במקומות אחרים בקולקציה אנו רואים שלישיית סיפוני סקייטבורד בנוסף ל 100% כמו גם צעצוע של 1000% מדיקום קורבריק. אלה צפויים לשחרר במועד מאוחר יותר. יתרת הקולקציה תציג ביום חמישי הקרוב, ה- 16 בספטמבר בשעה 11 בבוקר. בחדשות אחרות, המיליארדר יאנג נערים אספקת ויברציות חנות חנות עבור FW21.

תמונה דרך Supreme

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top