Uncategorized

קולקציית קים ג’ונס X Nike Air Max 95 מוכרזת רשמית

שמועות על קולקציית קים ג’ונס X נייקי אייר מקס 95 צפים זמן מה. למעשה, זה היה כל הדרך חזרה ביוני 2020 כאשר הספק היחיד דיווח עליו לראשונה. עם זאת נאמר, מהיר קדימה כמעט שנה והוכרז סוף סוף שיתוף הפעולה הצפוי לחם!

הפרויקט האחרון שלו עם המותג Beaverton מאז דיור X אייר ג’ורדן 1 “אייר דיור” בשנה שעברה, Jones ‘Take On the Air Max 95 הופך את הצללית על ראשו. מעצב האופנה הבריטי, שעבד על האסתטיקה בהשראת אנטומית של סרחיו לוזאנו, לקח היבטים מנעלי ספורט סוווש אחרות והתמזג לנעל אחת.

תמונה דרך נייקי
לדוגמה, הנקבים העליונים מקבלים השפעה מ- Air Max 360, בעוד שה- EyeStays ושכבת העל השקורה למחצה מושאלים מדגמים כמו אלמנט React 87 ו- Zoom Fly Sp.

כל זה יושב על גבי משולש אמצע של נייקי אייר שמנמן ושילוב חוץ -סוליה קפוא, והקולאב מעוגל כשקים ג’ונס מיתוג בעקב, מסיים את העיצוב.

תמונה דרך נייקי
צפוי להשיק לצד מגוון של ביגוד משלים כולל קפוצ’ונים, מעילים, מכנסיים וחולצות טריקו, קים ג’ונס X נייקי אייר מקס 95 “כתום סך הכל” יירד ברחבי העולם ב -19 במרץ, ואילו קים ג’ונס X נייקי אייר מקס 95 ” מהדורת “וולט” תשחרר באותו יום אך ורק בבריטניה. תן לנו לדעת איזה צבע אתה מרגיש הכי הרבה, ובחדשות קשורות, Lebron X Nike Air Max 95 NRG נוצר בהשראת הלייקרס!

תמונה דרך נייקי

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top