Uncategorized

מבט ברגליים על הנוער המבוזבז X Nike SB Dunk Low

כשהשנה סוף סוף תסתיים, הגיע הזמן שבדקנו כמה מהודעות ההודעות בשנה הבאה כולל הנוער הבוזב הבזבוז X Nike SB Dunk Low. מיוצר בשיתוף עם המעצב הגרפי היפני הפך לאייקון בגדי רחוב ורדי, זהו הדאנק הנמוך האחרון והגדול ביותר שלו מאז שותפות הבנות של 2019 לא בוכה.

הדאנק הנוער המבוזבז, המציג מסלול צבע התגנבות במיוחד, אולי נראה די פשוט מרחוק, אך בבדיקה נוספת תגלו שיש כל כך הרבה יותר ממה שעונה על העין. העיצוב כולל בניית ג’ינס מלא, העיצוב מתבצע עם מגוון טלאים לאורך כל תפרים אדומים נועזים שמוסיף פופ בולט של ניגודיות לנעל.

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888
עור מפוצץ מעטר את ארגז הבירור ואת נייקי סוווש לרוחב, ואילו הצד המדיאלי מעוטר במוטיב ורדים רקום. טבעת D D נירוסטה מחניקה את הגב לכושר וגימור מחוספס ומוכן, ואילו “נוער מבוזבז” תפור על העקב כדי להדגיש את האסתטיקה של הפאנק רוק שידוע התווית.

אמור להגיע מתישהו בשנת 2021, אין ספק שאנחנו מעבר להיפגעים מבוזב הנוער X Nike SB Dunk Low, אז וודא שאתה שומר עליו נעול אצל הספק היחיד לקבלת חדשות נוספות ככל שהוא מתפתח! יידע אותנו אם תוסיף את אלה לאוסף האישי שלך, ובחדשות קשורות, Nike SB Dunk Low “Street Hawker” מחווה את עגלות האוכל של סין!

תמונה באמצעות RepGod888

תמונה באמצעות RepGod888

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top