פטה X C.P. עסקים להקטין את collab הצפוי ביותר שלהם כי הוא מונע על ידי מוסיקה

לאחר חשיפת הצמצום להציץ מוקדם יותר בשבוע שעבר, C.P. עסקים X Patta יש ירד את האוסף המלא שלהם חגיגת יום הולדת Semicentennel C.P.

לאחר השותפות הראשונה הראשונה למעלה בשנת 2019 עבור כמוסה כי דרו על שורשי אמסטרדם של פאטה עבור השראה, זוג חזרו עם עוד אחד מכה! קפסולה זו לוקחת השפעה ממיסדי פטה אדסון Sabajo, כמו גם Guillaume Scmidt של DJ, כמו גם MC Pasts בנוסף C.P. החברה אוהבת למוסיקה, כמו גם תנועות נגד תרבות. כדי סך השחרור, מוסיקה קולקטיבית של אמסטרדם פרסמה סרט קצר בשם “פלא / לשוטט” שבו הדמויות שלנו ניתן לראות באמצעות חתיכות מהאוסף.

הקפסולה עצמה תכונות 3 סגנונות חדשים מן הצמד כולל מסלול למעלה, תת-קרקעית, כמו גם כובע מכולה כל הכוכבים נושאים מוכרים משני המותגים. חותמת החתימה של פטה סופק את c.p. טיפול כפי שהוא מנצל את הכיס הקדמי מרכזי של המותג האיטלקי המפורסם של מילי Miglia Goggle מעיל. לוגו שיתוף ממותגים מתגלים יחד עם גוונים שחורים כמו גם ידידותית לסביבה שבו כל החלקים מעוטרים.

תמונה באמצעות C.P.
אוסף זה הוא מרגש מהיר כמו גם חלקים מוגבלים מוצעים בחירת קמעונאים באינטרנט אז לא להחמיץ, כמו גם תן לנו להבין אם אתה לטפל שוטר! בחדשות אחרות, Kith X קמרון על ידי טנדרים “10 יום” הקפסולה מופיע עם 10 להחליק על lx colourways.

תמונה באמצעות C.P.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top