להלן מבט על שחרורו מחדש של נייק אייר מקס 1 של Powerwall “לימונדה” מחדש

בחודש אפריל, דיווחנו כי נייקי אייר מקס 1 Powerwall “לימונדה” האגדית זכה לשחרור מחדש השנה. במקור הוצג כחלק מ”חבילת PowerWall “של 2016, זה נחשב בעיני הרבה היצירה הגדולה ביותר של טינקר האטפילד, כמו גם עכשיו, אנו מקבלים מבט קצר על העתיד לבוא!

תמונה באמצעות solebyjc
תמונות באדיבות Sneaker Insider @SolebyJC, “הלימונדה” הרבה פחות או יותר שומרות על הסגנון המקורי עם זאת עם כמה ציוצים עדינים כאן כמו גם שם. עם עור כמו גם בניין יחד שהוא עדיין מפואר כתמיד, הוא צבוע בצבע צהוב רך עם גרפיקה “אוויר” מגניב עם גרפיקה לאורך כל הדרך.

שומרי בוץ נובוק פרימיום מקיפים את הנעל, כמו גם לא תהיה “הלימונדה” ללא שרוכי “אורן ירוק” של אורן הקושרים כל מה שזו. לקראת שחרור זה, הלשון עודכנה כדי להציג את חתך הרוחב של לימון, ואילו גם המדרס היה מקושט בתמונות של הפירות האהובים על המאוורר, וסיים את העיצוב המפורסם של Air Max 1.

תמונה באמצעות solebyjc
צפוי לצמצם יחד עם “ירוק האורן” כמו גם “לימונדה ורודה” בסוף 2020, על פי השמועה, נייק אייר מקס 1 פאוורוול “לימונדה” מוגבלת מאוד, אז וודא שאתה שומר עליו נעול בספק היחיד אם אתה רוצה זוג! הבה נבין מה אתה מאמין על שחרורו מחדש זה, כמו גם בחדשות נלוות, הקלוט X Nike Air Max 1 “Kiss of Death” חוזר בשלושה צבעים!

תמונה באמצעות solebyjc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top