צרור אדידס של פראדה X יביא לך טון כסף קטן

את שותפות פראדה x אדידס הנחשקת במיוחד היא רשמית בדרך! המורכב מסניקרס של סופרסטאר במהדורה מוגבלת כמו גם חבילת תיק באולינג, רק 700 יחידות אמורים להשתחרר כמו גם קופינג זה יחזיר לך אגורה די. החבילה המיוחדת תביא לסביבות 2450 ליש”ט, אולם סיפקה את המלאכה המקצועית כמו גם חומרים פרימיום המשמשים, אנחנו בהחלט לא מופתעים.

תמונה באמצעות פראדה/אדידס
הנעל מסופקת בצללית החתימה של הסופרסטאר. הצד המעוצב מעור חלק, מבטא את המופע עם תלת-פסים טונאלית ואילו הבוהן הקליפה לאורך זמן גונבת את המופע. זה עתה הושלם עם הלוגו של פראדה המעטף את הצד כמו גם לשון, סולית הגומי מספקת אחיזה אופטימלית ללבוש של כל היום. יושב יחד עם נעלי הספורט הוא תיק באולינג עור. פשוט, יעיל כמו גם מינימליסטי, הוא מודפס הן עם פראדה והן גם לוגואים של אדידס כמו גם כולל הידוק מלא לבטיחות כמו גם לסגנון.

הצרור המיוחד הזה אמור לרדת הן בפראדה והן באתרי האינטרנט של אדידס ב -4 בדצמבר, כמו גם בשמועה כי צבעי הצבעים החדשים של הסניקרס יירדו בתחילת השנה הבאה. לכן, הגדר את האזעקות שלך, הכן את אפליקציית התזכורות שלך, כמו גם שמור עליה כלואה לספק היחיד, מכיוון שזו שחרור אחד שאתה לא רוצה לפספס.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top