הנה מה שמאמינים ראשי נעלי ספורט על ה- BBC X Adidas NMD Hu Pharrell Blue Plaid

מה מאמינים באמת Sneakerheads על ה- BBC X Adidas NMD Hu Pharrell Blue Plaid?! אין דחייה שמדובר במכירות אחת נוספת, אך האם זה יהיה בולט כמו צבעים קודמים?

למרבה המזל, יתכן שיש לנו את התגובה בסוג הטוויטר האחרון באמצעות @Thesolerestocks. אם יש להעמיד את אותו דאגה בדיוק לעוקבים שלנו, יתכן שאתה מעוניין בתוצאות.

אם יש שחרור אחד השבוע שכמעט היה הולך לגמרי מתחת לרדאר, זה יהיה זה. היה חוסר הצטברות מפתיע לשחרור זה עם אדידס המאשר את המציגים מספר ימים בלבד לפני שהוא מסודר לצאת לחיים!

עם זאת, גם ללא ההייפ הרגיל כמו גם ספקולציות, ה- BBC X Pharrell Hu NMD Blue Tartan לא יושב לאורך זמן. הובנה אחרת כ’דיג’יג’ק ‘, הצללית המדהימה הזו מציגה הדפס כחול ייחודי כמו גם שחור ברחבי Primeknit.

כמו כל סוג של פארל וויליאמס X אדידס קולאב, הזוג הזה נפגע עם כמה גרפיקה המשמעותית עמוקה, או לפחות מהנהן לחוזקות הגדולות ביותר של האנושות. ב- HU NMD זה, זה כולל בסוג “הלב”; כמו גם “נפש”; סמלי לוגו על פני הרגליים הקדמיות.

עכשיו לשאלה החשובה, בדיוק כמה מכם מקווה לשוטר?! ובכן, על פי אותו סקר, יותר מ- 15% רוצים את אלה עם עוד 20% עדיין לא מתלבטים. הביקוש הזה ככל הנראה יהיה עוד יותר אם כי לפחות 20% מאמינים כי אלה יקרים באותה מידה!

התבונן בתוצאות המלאות של אותו סקר כאן. אחרת, התכונן לאותה בריטניה להציג כ- BBC X Pharrell X Adidas ‘Dijijack’ נכנס לרשת משעה 23:00 ביום חמישי, 2 במאי.

תמונות דרך @yankeekicks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top