Uncategorized

ה- Yeezy Boost 350 V2 “Yeshaya RF” מקבל מחדש מחדש!

ל- Yeezy Boost 350 V2 “Yeshaya” יש סיפור אחורי די ייחודי. עוד בשנת 2019 כשהם דלפו לראשונה, העגולים הראו נעל סגולה כמו גם צהובה שלא הייתה דומה לשום דבר שראינו מצוות Yeezy בעבר. תוך שמירה על כך שצוינו ברגע שהוכרזו רשמית, זה נחשף שהם הולכים להיות נחמדים כמו גם פשוטים במקום זאת. כדי להחמיר את המצב, הם היו גם מיוחדים לסין כמו גם לארה”ב, כך שאף אחד אחר לא יוכל להתמודד. ובכן, זה עומד להשתנות.

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

ראה עוד

על פי מספר מקורות אמינים, “ישאיה” יקבל מחדש מחדש גדול, במיוחד עם גרסת “yeshaya rf” המוגבלת במיוחד. בדמיון בולט ל -200 צבעים אחרים של 350 V2 V2, זה מתהדר בבניין Primeknit המושקע 3M שטבל בגוונים לבנים כמו גם בגוונים אפורים לאורך כל הדרך. מונופילמנט משתלב יחד עם פס יורה על הצד לרוחב, ואילו שרוכי חבל עבים קושרים כל מה.

למטה נמצא במדרון בינוני מעט לבן-לבן עם אדידס דחיפה שמנמן בודדת השוכנת שוכנת בתוכו, כמו גם כדי לעגל את כל מה שחלקה של גומי מסטיק מרופד את הסוליה החיצונית, והוסיף פופ עדין של ניגודיות לפלטת המונוטון אחרת.

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

ראה עוד

בין אם אדידס Yeezy Boost 350 v2 “yeshaya rf” או לא, נשארת ברחבי העולם כדי להיראות, אולם המקורות שלנו אומרים לנו שהם יעשו קאמבק כחלק מיום Yeezy השנה, שם נראה גם את חזרתם של “ה- RF השחור”, “RF Synth RF”, כמו גם “RF אור הזנב”. הבה נבין אם תוסיף את אלה לאוסף שלך, כמו גם בזמן שאתה כאן, אתה יכול להתקרב גם עם Yeezy Boost 350 V2 “Leaf”!

תמונה דרך אדידס
Int’l Shipping

ראה עוד

Category: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top